Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kolderindekop
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 09:25
Ik ga binnenkoord naar indonesie en ik hoop dat er tweakers zijn die er winkels weten liefst met adres waar veel leuke electronica wordt verkocht cpu,mp3 spelers enz enz ik ben er maar twee dagen dus veel tijd om te zoeken heb ik niet.Dus als jullie adressen hebben met leuke gadgeds winkels graag.
peter

kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:04

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

kolderindekop schreef op 23 augustus 2004 @ 18:00:
Ik ga binnenkoord naar indonesie en ik hoop dat er tweakers zijn die er winkels weten liefst met adres waar veel leuke electronica wordt verkocht cpu,mp3 spelers enz enz ik ben er maar twee dagen dus veel tijd om te zoeken heb ik niet.Dus als jullie adressen hebben met leuke gadgeds winkels graag.
peter
Wil je misschien ook nog kaarten naar de winkels van het vliegveld tot aan de winkels? En misschien ook meteen de namen van de werknemers waarbij je het meest af kan dingen?

Sorry hoor, maar denk je zelf niet dat dit een beetje een rare vraag is? Hoeveel mensen gaan er naar Malaysië, en dan ook nog eens naar Kuala Lumpur om gadgets te halen?

Meh!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10 15:53
*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Dirk op 16-05-2020 18:25 ]

• kolderindekop
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 09:25
Nu ja wat een onzin voor mijn werk moet ik een keer ergens heen en dan krijg je zulke antwoorden nee ik hoef geen goedkoopste en kaarten alleen een naam ofzo de rest kan ik zelf wel opzoeken.dus de beste en leukste winkel(s)zoek ik.

kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10 15:53
Die staan dus in mijn mail.... met name Sungai Wang Plaza staat er om bekend dat er veel van dit soort electronica winkels zitten.

mvg,

René

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

let je wel op dat alsje terugkomt de douane moeilijk kan gaan doen over je aankopen. Ietsmet belasting ofzo

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
Shoppen in KL is HOT :D Ik heb m'n ipaq 4150 daar ook gekocht, destijds voor zo'n 40% goedkoper. KL is erg goedkoop (zeker eten is TE goedkoop om ff vet uit eten te gaan). Er is een erg groot winkelcentrum waar het krioelt van de mensen, het heeft een groot aantal verdiepingen en het lijkt werkelijkwaar of er iedere dag HCC dagen zijn. Je kunt er echt VEEEL it stuff and gadgets scoren, tegen een goede prijs. Het afdingen valt wel mee opzich....maar 10% gaat er altijd af! Hoe kom je er? Gewoon de taxichauffeur vragen naar het grote winkelcentrum voor elektronica, taxi kost toch geen drol daar :D

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 11:23

Masselink

Voor de dorst

Ik had een camera in nederland gekocht (een Nikon D70 SpiegelReflex) en er werd mij aangeraden om de nederlandse aankoop bon mee te nemen op vakantie om dat de douane anders moeilijk gaat doen. Apperatuur boven een bepaalde waarde mag je niet zomaar invoeren, en uit voeren.

Als je dan veilig je gadget mee wilt nemen vanaf nederland dan moet je er een (soort) paspoort voor laten maken. Dus als jij straks uit KL terug komt met gadgets en je kunt niet aantonen dat ze uit Nederland komen, dan kun je het nog wel een moeilijk krijgen. Je kunt het proberen.....succes.

Koffie en meer...

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Masselink schreef op 23 augustus 2004 @ 20:25:
Ik had een camera in nederland gekocht (een Nikon D70 SpiegelReflex) en er werd mij aangeraden om de nederlandse aankoop bon mee te nemen op vakantie om dat de douane anders moeilijk gaat doen. Apperatuur boven een bepaalde waarde mag je niet zomaar invoeren, en uit voeren.

Als je dan veilig je gadget mee wilt nemen vanaf nederland dan moet je er een (soort) paspoort voor laten maken. Dus als jij straks uit KL terug komt met gadgets en je kunt niet aantonen dat ze uit Nederland komen, dan kun je het nog wel een moeilijk krijgen. Je kunt het proberen.....succes.
Gewoon een tasje bij bijvoorbeeld je digicam kopen en die om je nek hangen. Je mp3-speler in je oren doen (ookal staat er nog niks op) en je telefoon/pda gewoon in je broekzak. Dan lijkt het net alsof je die dingen al ver van te voren gekocht hebt en hebt meegenomen op vakantie om te gebruiken daar. De dozen maak je gewoon plat en leg je onder in je ras, zo is het mij al wel een keer gelukt.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

In KL ben je echt amper goedkoper uit, dat is verwaarloosbaar.

[ Voor 70% gewijzigd door chem op 23-08-2004 20:43 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:14
Ik ben net +/- 2 weken terug uit Kuala Lumpur en ik ben ook op zoek geweest naar leuke koopjes. Ik vond het eigenlijk best wel tegenvallen qua hardware en qua prijzen. Een Ixus 430 kostte daar omgerekend 310 euro. In NL laagste prijs 337 euro.
Plaatsen waar je terecht kan zijn idd Sungai Wang (IT@Sungai Wang, 3e verdieping in de Golden Triangle in KL) en IMBI Plaza, niet ver daar vandaan. Ik was op zoek naar een paar pc/xbox spellen, maar daarvan heb ik er weinig aangetroffen. Wel veel illegale svcd's en dvd's. Bestemmingen als Maleisie, Thailand en Indonesie worden op Schiphol overigens extra goed gecontroleerd door de douane. Je mag max ook maar 175 euro aan goederen uit deze landen meenemen.
Offtopic voorbeeldje van een shopping mall in KL (Times Square)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mlmk/kl_shop.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door biobak op 23-08-2004 20:39 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

kolderindekop schreef op 23 augustus 2004 @ 20:04:
Nu ja wat een onzin voor mijn werk moet ik een keer ergens heen en dan krijg je zulke antwoorden nee ik hoef geen goedkoopste en kaarten alleen een naam ofzo de rest kan ik zelf wel opzoeken.dus de beste en leukste winkel(s)zoek ik.
Dergelijke requests doen we hier in Gadget Talk niet aan, met wat simpel zoekwerk van een paar minuten (of daar op locatie, of hier in NL al) kan je prima uitzoeken welke shops er van jouw gading zijn. Oftewel, deze gaat dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.