Toon posts:

Phoneconnector (VoIP USB > Telefoon)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een apparaatje te kopen: www.phoneconnector.com
heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt :)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 23:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

nee

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
(post dan niks :P)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb zelf geen ervaring met het ding, maar als ik de prijs en de specs zie vraag ik me toch af: Waarom niet gewoon een (BT?) headset?

offtopic:
Doe es normaal :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik hier nog een werkloze draadloze telefoon heb liggen
zou zeer handig zijn als ik die met skype kan gebruiken ;)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 23:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je vraagt toch of iemand er ervaring mee heeft? Ik geef je alleen mijn ervaring maar... ;)
Heb bovendien het gevoel dat dit draadje geen lang leven zal hebben... Zit me iets vaags van bij dat dit soort vragen niet echt gewenst zijn... Maar kan me ook volledig vergissen hoor :P
Apparaatje zie er trouwens wel interresant uit, maar volgens mij bestaan er nog veel meer van dat soort apparaatjes die je waarschijnlijk ook een stuk makkelijker kunt krijgen in nederland.

edit:
Zie nu net wat dat apparaatje kost. $ 39,99 voor het apparaatje zelf, en $ 11,99 verzendkosten. Totaal kost het dus $ 51,98 om dat apparaatje in huis te krijgen.

Denk dat het alleen interresant wordt als je als groep een stuk of 10 a 15 besteld en er een leuke korting op los weet te peuteren. Heb volgens mij ooit in nl ook zo'n soort apparaatje op een beurs zien liggen... was een stuk goedkoper volgens mij.

[ Voor 32% gewijzigd door E-Vix op 23-08-2004 18:02 ]

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 08:48

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het lijkt me wel een geinig apparaat. Zeker met een draadloze telefoon is de meerwaarde boven een (bt) headset natuurlijk duidelijk ;). Maar voor $50 vind ik het te duur.

---

Bij google is trouwens best veel over dit apparaat en zijn gebruikers te vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Janoz op 23-08-2004 18:05 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1