Mijn adi i500 15" tft geeft een hoogst irritante storing, het is een soort vette moire-warble in donkere delen van het scherm.
- Het probleem treedt niet op als ik een crt-scherm op mijn pc aansluit.
- Het probleem treedt niet op als ik het (tft) scherm op mijn laptop aansluit.
- Het probleem treedt op bij twee bijna totaal verschillende pc's: enige overeenkomsten:
-dezelfde hd (wd caviar 120Gb 7200 rpm 2MB)
-dual processor
- Het probleem treedt ook op bij gebruik van knoppix.
- Het probleem treedt ALLEEN op als beide procs staan te idlen. Normaal draai ik seti en is er geen storing te zien.
- De monitor is onder garantie weggeweest en na heel lang wachten omgeruild. (Ik leidt hieruit af dat men het probleem bij de td niet heeft kunnen reproduceren).
- De twee pc's (een dual celeron bp6 en een dual p3 933 msi 694d) hebben dus verschillende videokaarten, resp. een club3d 9200se en een unknown ti4200.
Waarom? Het probleem is exact hetzelfde bij twee pc's die als enige overeenkomst smp en de hd hebben. Vette storing behalve als ik minstens 1 proc belast. Ik heb geen notie meer wat ik nog moet proberen.
- Heb nu ook knoppix geprobeerd zonder hd aangesloten, probleem blijft.
- Het probleem treedt niet op als ik een crt-scherm op mijn pc aansluit.
- Het probleem treedt niet op als ik het (tft) scherm op mijn laptop aansluit.
- Het probleem treedt op bij twee bijna totaal verschillende pc's: enige overeenkomsten:
-dezelfde hd (wd caviar 120Gb 7200 rpm 2MB)
-dual processor
- Het probleem treedt ook op bij gebruik van knoppix.
- Het probleem treedt ALLEEN op als beide procs staan te idlen. Normaal draai ik seti en is er geen storing te zien.
- De monitor is onder garantie weggeweest en na heel lang wachten omgeruild. (Ik leidt hieruit af dat men het probleem bij de td niet heeft kunnen reproduceren).
- De twee pc's (een dual celeron bp6 en een dual p3 933 msi 694d) hebben dus verschillende videokaarten, resp. een club3d 9200se en een unknown ti4200.
Waarom? Het probleem is exact hetzelfde bij twee pc's die als enige overeenkomst smp en de hd hebben. Vette storing behalve als ik minstens 1 proc belast. Ik heb geen notie meer wat ik nog moet proberen.
- Heb nu ook knoppix geprobeerd zonder hd aangesloten, probleem blijft.
[ Voor 5% gewijzigd door schnitzelcore op 23-08-2004 20:36 . Reden: Xtra info ]
Windows is exiting. Is this OK?