Foto (JPG) & Video (MOV) op (s)vcd branden.

Pagina: 1
Acties:

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ben net terug van vakantie :( weer in dit koude kikkerlandje }:O

Ik wil graag mijn foto's en video's gemaakt met mijn Kodak CX6330 branden op CD om af te spelen op mijn DVD speler. Nou heb ik het geprobeerd met Nero maar dit lukt niet echt. Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken. De foto's zijn van JPG en de video's van MOV formaat.

Tenslotte een laatste vraag moet ik de MOV bestanden omzetten naar MPG? :?

Verwijderd

gebruik Ulead moviefactory 2. puike proggie voor films op cd te zetten maar geen fotoŽsa maar je kan dat wel doen met hoop proggies

Verwijderd

Gebruik voor het omzetten van je mov bestand het proggie: TMPGenc. www.pegasys-inc.com en die jpeg kan je gewoon op je cd branden als je vcd selecteerd hoor, lukt mij ook. Ik heb trouwens versie 6.3 van Nero.

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025

AtlonXP1800

Ondertitel?

gebruik het programma proshow gold, als het goed is hoef je dan helemaal niets te converteren, en kan je gewoon de foto's en video's achter elkaar er op kwakken (je kan nog mooie overgangen kiezen ook :) )

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 17:14:
Gebruik voor het omzetten van je mov bestand het proggie: TMPGenc. www.pegasys-inc.com en die jpeg kan je gewoon op je cd branden als je vcd selecteerd hoor, lukt mij ook. Ik heb trouwens versie 6.3 van Nero.
Heb ik geprobeerd. Maar TMPGenc herkent geen *.mov bestanden.

• Tasminos
  • Niet online
AtlonXP1800 schreef op 24 augustus 2004 @ 11:30:
gebruik het programma proshow gold, als het goed is hoef je dan helemaal niets te converteren, en kan je gewoon de foto's en video's achter elkaar er op kwakken (je kan nog mooie overgangen kiezen ook :) )
Leek me al te simpel om waar te zijn. Je kunt zonder moeite foto's slepen en droppen, maar *.mov bestanden lukt helaas niet. :(
Pagina: 1