Ik heb even de search doorzocht, maar ik zag niks wat hierop leek. Bovendien zijn er honderden zoniet duizenden posts over het geweldige programma IE dus het is ook zoeken naar een speld....
Ok komt ie:
In IE kan ik geen links openen die verwijzen naar een andere site en dus een nieuwe browser openen. Ik kan wel browsen/links volgen die in hetzelfde window blijven. Dus hij laadt niet in de nieuwe browser de desbetreffende link. Ik krijg een about:blank lege browser of een zandlopertje wat niks doet....
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
-IE 6.0 updaten
-IE 6.0 SP1 erover gegooid
-norton utilities window fixer programma
-diskscan/surface scan
-alle settings op default gezet
-virus gescand
-spyware gescand
-netscpae/mozilla er proberen op te zetten, maar ik kreeg een error tijdens installatie :D(lekker OS dat windows)
oftewel ik heb al behoorlijk wat geprobeerd.
Wie weet er nog iets wat in kan proberen of heeft er een oplossing voor? Zou ik erg waarderen.
TIA
-edit- lijkt wel soort pop up killer ofzo... maar die heb ik hier helemaal niet op staan.
Ok komt ie:
In IE kan ik geen links openen die verwijzen naar een andere site en dus een nieuwe browser openen. Ik kan wel browsen/links volgen die in hetzelfde window blijven. Dus hij laadt niet in de nieuwe browser de desbetreffende link. Ik krijg een about:blank lege browser of een zandlopertje wat niks doet....
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
-IE 6.0 updaten
-IE 6.0 SP1 erover gegooid
-norton utilities window fixer programma
-diskscan/surface scan
-alle settings op default gezet
-virus gescand
-spyware gescand
-netscpae/mozilla er proberen op te zetten, maar ik kreeg een error tijdens installatie :D(lekker OS dat windows)
oftewel ik heb al behoorlijk wat geprobeerd.
Wie weet er nog iets wat in kan proberen of heeft er een oplossing voor? Zou ik erg waarderen.
TIA
-edit- lijkt wel soort pop up killer ofzo... maar die heb ik hier helemaal niet op staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 17:16 ]