Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zojuist een SE BT carkit besteld (HCB-30). Schijnt een van de betere carkits te zijn. Het probleem is alleen dat er geen telefoonhouder bijgeleverd word. Volgens de site van SE is er een orginele houder (HCB-38) maar die kan ik nergens vinden op het net.

Zijn er andere houders die ook voldoen? Hebben jullie ervaringen met verschillende houders?

thnx,

A.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, de HCH-30.

Dit had je vast wel kunnen vinden op de SonyEricsson site.
Volgende keer dus eerst zelf even zoeken, en als je het echt niet kan vinden, dan kan je het dan ook nog het beste in de daarvoor behorende topic te posten. Tevens was het wel makkelijk om te vermelden welke telefoon het om gaat. Ik zie namelijk aan je nick dat het om een K700 gaat, maar andere mensen zijn misschien niet zo slim

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ginz,

Dank voor je reactie. Laat ik je vertellen dat ik wel daadwerkelijk heb gezocht. Dat schrijf ik overigens ook in mijn posting. Lezen is een deugd.

Ik geef aan dat ik de HCB-38 heb gevonden op de SE site. Zij geven aan dat er leveringsproblemen kunnen ontstaan. Vandaar dat ik dus op zoek ben gegaan naar een andere (NL) leverancier. Die heb ik tot op heden niet gevonden.

Die conclusie getrokken ben ik op zoek naar een ander type carkit.

Dat ik die vraag hier niet hoef moet stellen lijkt me duidelijk gezien jou reactie. Ik heb dezlfde vraag inmiddels bij het juiste topic nogmaals gesteld

A.