MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Dus een extra bel-amper pakketje van KPN (of hoe heten die dingen tegenwoordig?) en daar je nieuwe adsl op aanvragen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Verwijderd
Op die lijn kun je vervolgens weer ADSL aan laten sluiten. Je hebt dan nl. 2 "primaire" nummers / 2 contracten met KPN en zodoende kun je 2 aansluitingen hebben.
Je kunt een tweede telefoonlijn aanvragen bij KPN (dit kost 45,- euro), met daarop bijvoorbeeld een BelBasis of BelBudget abonnement. Nu heb je dus twee telefoonnummers en kun je op dat nieuwe nummer gewoon een tweede abonnement aanvragen.
Over een lijn twee ADSL-verbindingen hebben lopen gaat trouwens niet lukken, maar dat vraagt hij ook niet mensen.
Wat verder nog een idee zou kunnen zijn is het gebruiken van een bandwidthmanager als NetLimiter (zie meuktracker). Dan geef je je game gewoon alle ruimte. Dat moet je dan wel op je router installeren... Kan dus zijn dat je een Linux (of windows?
[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 23-08-2004 16:49 ]
Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!
daarbij misschien is het ook aan te raden om dan een router te nemen die met 2 internet verbindingen kan omgaan.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Sorry voor de flaim, maar ik heb echt een trouma aan UPC over gehouden.
Ik raadt het dan ook iedereen af!
Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!
Chello om te downloaden en Demon om te gamen?Room42 schreef op 23 augustus 2004 @ 17:17:
OMG Kabel? Chello zeker!? Dan heb je pas lekkere pings
edit:
Sorry voor de flaim, maar ik heb echt een trouma aan UPC over gehouden.
Ik raadt het dan ook iedereen af!
Verwijderd
(Nou ja, je kan nog een servertje in een hostingcenter zetten en dan daarheen 2 tunnels leggen, over beide verbindingen eentje en dáárover weer BGP gaan draaien
Mmm... niet goed gelezen... ik zag "adress" en dacht "IP-adres"... ik vroeg me al af wat die voordeur er mee te maken had
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 21:25 ]
Verwijderd
en als ik upload heb ik 40 ping op 50 kb/s up. dus moet kunnen je moet gewoon de limieten vinden dus testen. zonde om nog een lijn te nemen
Hoeft ook niet.. Je kunt best wel de "game"-router als extra in je netwerk plaatsen zonder DHCP-server aan en bijv het IP .2 geven..Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 17:25:
Denk er wel aan dat 1 IP adres op 2 ADSL lijnen je niet gaat lukken.
Als iemand dan wil gamen hoeft hij slechts zijn default-gateway aan te passen in zn IP-settings.. (nadeel is dan wel dat je een vast IP moet hebben ipv DHCP)..
1
| route add <IP-server> <IP-gateway> |
Om nog eens als spuit elf een antwoord op de oorspronkelijke vraag te geven.'
Voor elke ADSL aansluiting is één fysieke telefoonlijk vereist. Dus simpel een 2e lijn aanvragen.
[ Voor 4% gewijzigd door PROnline op 23-08-2004 17:40 ]
idd je kan met chello downloaden en met demon gamen
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Chello's FUP zeurt al bij 40 GB.justice_strike schreef op 23 augustus 2004 @ 17:42:
[...]
idd je kan met chello downloaden en met demon gamenalsde telefoon eruit ligt heb je dan nog wel internet
En met demon gamen, totdat ze weer ping probleem hebben....
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots