7.1 set analoog aansluiten op Audigy 2 zs platinum pro

Pagina: 1
Acties:

• Kotor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11-2010
Hoe moet je een 7.1 set (gigaworks s750) analoog aansluiten op de Audigy 2 zs platinum pro? Ik zie op het PCI gedeelte maar 3, 3.5 jacks zitten, ik dacht dat bij het er bij 7.1 5 waren. Op de gewone zs zitten namelijk wel 5, 3.5 jacks (voor,achter,zijkant,midden,sub). Kan iemand mij hiermee helpen?
alvast bedankt.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Kotor schreef op 23 augustus 2004 @ 15:41:
Hoe moet je een 7.1 set (gigaworks s750) analoog aansluiten op de Audigy 2 zs platinum pro? Ik zie op het PCI gedeelte maar 3, 3.5 jacks zitten, ik dacht dat bij het er bij 7.1 5 waren. Op de gewone zs zitten namelijk wel 5, 3.5 jacks (voor,achter,zijkant,midden,sub). Kan iemand mij hiermee helpen?
alvast bedankt.
Dat staat allemaal goed beschreven in de handleiding van je geluidskaart / geluidsset.

Verder is dit een vraag waarbij je het antwoord makkelijk zelf had kunnen vinden door de search te gebruiken of naar www.google.com te gaan.
edit:
Natuurlijk kunnen de websites van die twee producten ook uitkomst bieden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bobje op 23-08-2004 15:53 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:55

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

de 3 jacks in je geluidkaart gebruiken, en de andere komen achter uit je subwoofer. Staat letterlijk in de handleiding incl figuur. http://nl.europe.creative.com/support/manuals/welcome.asp

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 16:25
mijn 7.1 setje heeft als analoge ingang ook 3 stekkers, waarbij een stekker 3 signalen meeneemt ipv de gebruikelijke stereo (2).

I can see clearly now, the brain is gone...

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Kotor schreef op 23 augustus 2004 @ 15:41:
alvast bedankt.
Creative maakt gebruik van speciale mini jack stekkers. Ipv de standaard 3pole, gebruiken ze 4 pole. Er kunnen dan dus 3 kanalen zijn per jack ipv 2.

• Kotor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11-2010
Ja ik had al op internet gekeken, maar ik begreep het niet; maar nu wel.
Ik wist namelijk niet dat ze 3 signalrn per jack hadden, ik dacht dat het er altijd twee waren. iig bedankt.
Gr. Thomas
Pagina: 1