What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
Antwoord b dus, ik zie alleen de beinvloeding door VMware niet zo goed. Twee virtuele OS'en op 1 pc hebben ook een eigen ip-adres....
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Alleen krijgt elk OS in VMware een eigen IP omdat er virtuele netwerkkaarten worden aangemaakt. Dit is dus niet het geval bij een Citrix-sessieseq_uence schreef op 23 augustus 2004 @ 15:33:
Antwoord b dus, ik zie alleen de beinvloeding door VMware niet zo goed. Twee virtuele OS'en op 1 pc hebben ook een eigen ip-adres....
Dank.
Dan ga ik een vraagje hebben voor onze web ontwikjongens, want als ik het goed heb houden zij in sessies bij vanaf welk ip adres iemand ingelogd is. En volgens mij gaat dat niet lekker werken als er opeens meerdere sessies met verschillende loginnamen vanaf hetzelfde ip adres komen. Of zit er iets in Citrix dat daar slimme dingen mee doet?
Dan ga ik een vraagje hebben voor onze web ontwikjongens, want als ik het goed heb houden zij in sessies bij vanaf welk ip adres iemand ingelogd is. En volgens mij gaat dat niet lekker werken als er opeens meerdere sessies met verschillende loginnamen vanaf hetzelfde ip adres komen. Of zit er iets in Citrix dat daar slimme dingen mee doet?
What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
kan dat ding niet de %clientname% variable uitlezen
das dan makkelijker lijkt me
die app kan dan via DNS wel achterhalen welk ip adres aan de host hangt
die app kan dan via DNS wel achterhalen welk ip adres aan de host hangt
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Dit hoort niet in Professional Networking & Servers, maar ik vind het sowieso een beetje een gekke vraag. Het is toch logisch dat twee clients allebei een eigen IP-adres moeten hebben om überhaupt een Citrix-server te kunnen benaderen?
Maargoed, je laatste vraag is wel een goede. Daarom een move Professional Networking & Servers -> Software Algemeen + titelfix
Maargoed, je laatste vraag is wel een goede. Daarom een move Professional Networking & Servers -> Software Algemeen + titelfix
Verwijderd
Standaard niet. Er komt een add-on voor MPS 3.0 genaamd "Virtual ip", maar als jullie die applicatie ook op oudere servers willen gaan gebruiken, heb je een probleem.LePlatDuJour schreef op 23 augustus 2004 @ 15:39:
Of zit er iets in Citrix dat daar slimme dingen mee doet?
Wij connecten op onze citrix bak ook op hezelfde IP adres onder meerdere gebruikers hoor, gaat perfect werken
code:
1
2
| PC1 -- User A (outlook2k) |--- citrix bak
-- User B (Word) | |
[ Voor 9% gewijzigd door StarWing op 23-08-2004 17:58 ]
Page intentionally left blank.
Pagina: 1