Toon posts:

Your Opinion Pleazz ...

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op dit moment bezig m´n eigen game-pc in elkaar te zetten.
Ikzelf had de volgende configuratie in gedachten:

*Chieftec MX-01B-D-U
*Asus P5AD2 Premium Mobo
*Intel Pentium 540 (3,2Ghz - 800Mhz FSB - 1Mb Cache - Skt775)
*2x 512 Corsair Twin2x DDR2 PC4200 @ 533Mhz
*Asus Geforce PCX 6800 Ultra
*Soundblaster Audigy 2 ZS
*2x Western Digital Raptor 74Gb in Raid 0 cinfiguratie
*BenQ FP783 17" Flatscreen (12ms - 500:1 - 300cd/m2)

Naast jullie commentaar over deze opzet wil ik ook nog ff advies over welke voeding ik hierbij het beste kan nemen (in het achterhoofd houdend dat er ook nog een dvd-writer en dvd-rom bij komen) ?

Ennuh ben me trouwens erg aan het ergeren aan de voorraden van die PCI Express kaarten want ik kan ze nergens krijgen, De Mediamarkt en MyCom beweren ze in voorraad te hebben of te kunnen bestellen en de volgende dag is dat weer niet zo ? Iemand nog een ideetje ?

See ya

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Welke voeding heb ik nodig? Deel 6 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 23-08-2004 15:15 ]

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 15:11:
Ben op dit moment bezig m´n eigen game-pc in elkaar te zetten.
Ikzelf had de volgende configuratie in gedachten:

*Chieftec MX-01B-D-U
*Asus P5AD2 Premium Mobo
*Intel Pentium 540 (3,2Ghz - 800Mhz FSB - 1Mb Cache - Skt775)
*2x 512 Corsair Twin2x DDR2 PC4200 @ 533Mhz
*Asus Geforce PCX 6800 Ultra
*Soundblaster Audigy 2 ZS
*2x Western Digital Raptor 74Gb in Raid 0 cinfiguratie
*BenQ FP783 17" Flatscreen (12ms - 500:1 - 300cd/m2)

Naast jullie commentaar over deze opzet wil ik ook nog ff advies over welke voeding ik hierbij het beste kan nemen (in het achterhoofd houdend dat er ook nog een dvd-writer en dvd-rom bij komen) ?

Ennuh ben me trouwens erg aan het ergeren aan de voorraden van die PCI Express kaarten want ik kan ze nergens krijgen, De Mediamarkt en MyCom beweren ze in voorraad te hebben of te kunnen bestellen en de volgende dag is dat weer niet zo ? Iemand nog een ideetje ?

See ya
Ik zou voor een AMD Athlon64 processor gaan (64 bit, goedkoper dan Intel en beter in games dan Intel).
Voeding: Zo te zien heb je genoeg geld, dus ga voor een Antec Truepower van min. 480 Watt
verder ziet het er leuk uit. Dit is denk ik alleen niet de bedoeling om hier een topic voor te openen.

Verwijderd

leuke pc hoor, maar wat denk je dat er mis is aan het ding :? Voedingvragen kan je met die bovengegeven url oplossen. En die voorraden, met 10 seconden zoekwerk had je een heleboel winkels kunnen vinden hoor.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat er nou verbeterd kan worden aan het systeem, kan je vaak uitvinden met reviews. Enkele reveiwsites zijn Anandtech en GamePC. Ik raad je aan dit eens door te nemen; hier staan nog veel meer tips in voor dit soort situaties.

Tevens kan je in deze faq wat richtlijnen vinden voor dit soort topics. Aangezien je topic hier niet aan voldoet, voorzie ik deze van een slot.

Dit topic is gesloten.