All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dan wordt het eerder digitale kabel. Ik weet zeker dat er geen schotel opgehangen gaat worden.
Maar dingen zoals PIP en dergelijke werken dan niet meer.
Maar dingen zoals PIP en dergelijke werken dan niet meer.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ja je moet het zelf weten maar je haalt wel het maximale eruit met Satelliet, is toch het mooist.
En als je toch z`on mega bedrag aan een tv gaat uitgeven. Is het natuurlijk maar een kleine investering.
En als je toch z`on mega bedrag aan een tv gaat uitgeven. Is het natuurlijk maar een kleine investering.
Ik vind over het algemeen Plasma een mindere beeldkwaliteit hebben met kabel televisie.
Maar denk niet dat het een je plasma scherm ligd maar aan je signaal van de kabelboer.
Want als je dan een dvd kijkt is het wel zo grandioos.
Verder is digitenne een optie.
Maar denk niet dat het een je plasma scherm ligd maar aan je signaal van de kabelboer.
Het is niet het geld maar mijn pa vindt een sat-schotel aan de gevel gewoon geen gezicht. Zeker omdat deze op de tweede verdieping van het huis moet hangen, waardoor hij volledig in het zicht hangt.tspawn schreef op 23 augustus 2004 @ 15:52:
Ja je moet het zelf weten maar je haalt wel het maximale eruit met Satelliet, is toch het mooist.
Dat gevoel had ik ook want DVD is inderdaad erg vet om naar te kijken.dennismaus schreef op 23 augustus 2004 @ 15:56:
Ik vind over het algemeen Plasma een mindere beeldkwaliteit hebben met kabel televisie.
Het nadeel van Schotel/digitene/DVB-T blijft de externe tuner, ik ben blij dat mijn Pa na 5 jaar ploeteren eindelijk de video zelf kan programeren, en ik denk dat hij dan ook weer moet leren hoe hij de TV moet bedienen.
Pagina: 1