Iemand ervaring met de Pioneer PDP-434HDE Plasma?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:55
Mijn vader wil een Pioneer PDP-434HDE plasma scherm kopen, maar bij een gewone tv uitzending in de winkel vond hij de kwaliteit erg tegen vallen.

Zijn er toevallig mensen hier die dit scherm thuis hebben, en hoe is het TV signaal daar?

DVD was trouwens om even mijn Pa te kwoten: "Om te kwijlen"

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:51
Als je plasma neemt zou ik je kabelboer eruit gooien en Satelliet nemen.

• SnowDude
Dan wordt het eerder digitale kabel. Ik weet zeker dat er geen schotel opgehangen gaat worden.
Maar dingen zoals PIP en dergelijke werken dan niet meer.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:51
Ja je moet het zelf weten maar je haalt wel het maximale eruit met Satelliet, is toch het mooist.

En als je toch z`on mega bedrag aan een tv gaat uitgeven. Is het natuurlijk maar een kleine investering.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-02 19:48
Ik vind over het algemeen Plasma een mindere beeldkwaliteit hebben met kabel televisie.

Maar denk niet dat het een je plasma scherm ligd maar aan je signaal van de kabelboer.

Want als je dan een dvd kijkt is het wel zo grandioos.

Verder is digitenne een optie.

• SnowDude
tspawn schreef op 23 augustus 2004 @ 15:52:
Ja je moet het zelf weten maar je haalt wel het maximale eruit met Satelliet, is toch het mooist.

En als je toch z`on mega bedrag aan een tv gaat uitgeven. Is het natuurlijk maar een kleine investering.
Het is niet het geld maar mijn pa vindt een sat-schotel aan de gevel gewoon geen gezicht. Zeker omdat deze op de tweede verdieping van het huis moet hangen, waardoor hij volledig in het zicht hangt.

• SnowDude
dennismaus schreef op 23 augustus 2004 @ 15:56:
Ik vind over het algemeen Plasma een mindere beeldkwaliteit hebben met kabel televisie.

Maar denk niet dat het een je plasma scherm ligd maar aan je signaal van de kabelboer.

Want als je dan een dvd kijkt is het wel zo grandioos.

Verder is digitenne een optie.
Dat gevoel had ik ook want DVD is inderdaad erg vet om naar te kijken.
Het nadeel van Schotel/digitene/DVB-T blijft de externe tuner, ik ben blij dat mijn Pa na 5 jaar ploeteren eindelijk de video zelf kan programeren, en ik denk dat hij dan ook weer moet leren hoe hij de TV moet bedienen.

Pagina: 1