Ik heb het volgende probleem met Excel 2000.
Zodra een text bold, italic of underlined gemaakt word, crashed heel Excel.
Of je dit nu doet met de knoppen in de toolbar of met de ctrl+b/i/u maakt niks uit. Op beide manieren crashed ie en kan ik excel alleen nog afsluiten via de taskmanager.
Ik heb met google zitten zoeken en kwam het volgende tegen:
Dat hielp ook niet.
De pc draait een japanse versie van windows XP met alle updates en Office 2000 is in het engels.
Tot vandaag werkte alles prima, zonder problemen.
Ik heb hier de search ook gebruikt, maar geen topics gevonden met een vergelijkbaar probleem.
Iemand die tips of ideen heeft hoe ik dit ga oplossen?
=edit=
via menu tools --> customize --> tabblad toolbars --> toolbar formatting selecteren --> reset
Die toolbar is die voor bold en italic etc, maar de reset haalt ook niks uit
Zodra een text bold, italic of underlined gemaakt word, crashed heel Excel.
Of je dit nu doet met de knoppen in de toolbar of met de ctrl+b/i/u maakt niks uit. Op beide manieren crashed ie en kan ik excel alleen nog afsluiten via de taskmanager.
Ik heb met google zitten zoeken en kwam het volgende tegen:
Alle opties heb ik gedaan zonder resultaat en via die link kom ik ook niet tot een oplossing. Ook heb ik geprobeerd om eerst heel excel opnieuw te installeren en nadat dat niet hielp heel office opnieuw.Completely empty your temp directory
Find and delete the xlb file (toolbar file). With Excel closed, simply do a search for *.xlb, and when you find the file, delete it. Restart Excel.
Make sure your XLSTART directory is empty.
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q280504
Dat hielp ook niet.
De pc draait een japanse versie van windows XP met alle updates en Office 2000 is in het engels.
Tot vandaag werkte alles prima, zonder problemen.
Ik heb hier de search ook gebruikt, maar geen topics gevonden met een vergelijkbaar probleem.
Iemand die tips of ideen heeft hoe ik dit ga oplossen?
=edit=
via menu tools --> customize --> tabblad toolbars --> toolbar formatting selecteren --> reset
Die toolbar is die voor bold en italic etc, maar de reset haalt ook niks uit
[ Voor 7% gewijzigd door vosss op 23-08-2004 15:13 ]