Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
middag,

ik heb hier net het volgende liggen om te gaan bluetooth'en over skype, dit heb ik hier aan gesloten:

dongle : MSI pc2pc bluetooth
headset: Plantronics M3000

de dongle en de computer zien de headset en kan verbinden dan krijg ik een soort ringtone uit de headset. als ik dan diconnect dan stopt dat ook, dus er is verbinding, maar om nou geluid te horen van de computer of de microfoon te gebruiken dat wil niet lukken omdat ik eigenlijk ook niet weet hoe ik verder moet..

heeft iemand een idee???

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Ik moet op dat opneem knopje duwen als ik dat pingel geluidje krijg uit mijn Nokia HDW-2...
Dan kan ik in Messenger/Skype/whatever mijn Bluetooth Audio selecteren als bron en doel en kan lekker kleppen via mijn headset

Pvouput live

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
En als dat ook niet lukt, dan moet je eerst ffies naar configuratiescherm > geluiden gaan en daar de zooi instellen op bluetooth. Let er wel op dat je het eerst moet instellen en dan moet connecten.

Als je het nadat je hebt geconnect met je headset de boel weer terug zet kan je trouwens gewoon nog met itunes of winamp muziek uit je speakers toveren en je skype uit je headset ;)

Verwijderd

Topicstarter
nou het werkt met skype als je de test site moet geloven...

maar was dus simpel, binnen 20 minuten werkte alles.. (meeste werk was het vinden van de opneem knop)

en nog bedankt