[OE] Mappen comprimeren -> onvoldoende schijfruimte

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Als ik in Outlook Express m'n mappen wil comprimeren via Bestand->Map->Alle mappen comprimeren, dan zegt ie bij een aantal mappen dat er onvoldoende schijfruimte beschikbaar is. Het bestand van die map (Troep.dbx in dit geval) is 266MB groot en bevat ongeveer 22.500 berichtjes. Een andere map die dezelfde error geeft is 734MB en heeft bijna 1500 berichten. De map Verzonden items, van 208MB, kan ie wel gewoon comprimeren.

Het lullige is dus dat ik 16,2GB beschikbaar heb op de schijf waar ze op staan, dus ik snap niet hoe OE erbij komt dat dat te weinig is.

Ik heb trouwens OE6 SP1, maar ik via google kwam ik erachter dat alle andere versies het probleem ook hebben...

日本!🎌

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:44

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ik doe maar een gok, maar zou het kunnen dat elke map niet meer dan 256 MB mag bevatten? :?

(De foutmelding zou dan nergens op slaan, maar dat is niet Microsoft en vele andere softwarefabrikanten niet geheel vreemd...)

[ Voor 42% gewijzigd door Coach4All op 23-08-2004 14:46 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik hoop het niet, dat zou (hedendaags) niet vreselijk veel meer zijn... bovendien is 256MB niet echt een "grens" getal... dan zou ik eerder 2GB of 4GB verwachten. Of 65536 berichten ofzo.

日本!🎌

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Coach4All schreef op 23 augustus 2004 @ 14:44:
Ik doe maar een gok, maar zou het kunnen dat elke map niet meer dan 256 MB mag bevatten? :?
Probleem doet zich alleen voor met het comprimeren ;)
(De foutmelding zou dan nergens op slaan, maar dat is niet Microsoft en vele andere softwarefabrikanten niet geheel vreemd...)
Waarom nou weer een bash, als je het probleem zelf niet kent?

Ik zou eens kijken of de schijf waar de tmp-directory gespecificeerd is niet vol is ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Temp-directory is niet vol, want die staat op dezelfde schijf. Bovendien wordt de temp-directory niet gebruikt, want als comprimeren wel werkt, zie je in je database-directory temp-bestanden aangemaakt worden. ("C:\Documents and Settings\usernaampje\Local Settings\Application Data\Identities\{blabla}\Microsoft\Outlook Express" is dat standaard, en in mijn geval)

日本!🎌