With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Verwijderd
die ga ik dus echt wel kopen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
based op MAX payne engine
met papier mache kun je alles maken!!
Van de laatste heb ik een filmpje gezien en dat zag er zeer vet uit, laat die nou uitgesteld zijn:(
Duke en Max schieten ook niet echt op, natuurlijk is het ontwikkelen van een goede game een hels karwei, maar het mag niet te lang duren want John C. levert Doom3 wel op tijd af en deze veegt de vloer aan met de huidige gamestandaard en dan vallen de titels zoals Duke4 en Max in het niets denk ik.
Niet op voorraad.
"I sit in my room and imagine the future."
Niet op voorraad.
Eurogamer: Third Quarter 2001
Exophasia.com: 03/03/01 (lijkt mij veels te optimistisch, maarja deze site is ook al een tijd niet geupdated..)
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Yeah, dream on ... Tribes 2, Team Fortress 2, Duke Nukem 4 Ever (Halo maybe) en nog een hele zooi van die games zeker vergeten?Op zondag 31 december 2000 11:50 schreef aftermath het volgende:
dit wordt echt de game van het jaar als die uitkomt in 2001!
Zo beter tag_speedy
Verwijderd
Verwijderd