Toon posts:

Op zoek naar Aluminium DVD/CDR burner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi fellow tweakers,

ik heb dus de coolermaster stacker en ik zit nu nog met twee lelijke beige cd/dvd burners en zou deze graag verkopen en 1 aluminium DVD/CDR combo burner erinsteken.

Ik heb deze al gevonden die mogelijk goed zou zijn,

MSI DRP8
http://shop.sallandautomatisering.nl/default.jsp?pid=5579

maar ik stel me vragen bij MSI en burners, dus als jullie me nog andere merken kunnen voorschotelen die ook een aluminium frontje hebben en ook combo burner zijn(plextor misschien). Liefst heb ik een combo burner die tenminste 8x DVD's kan schrijven en toch minstens 48x CDR kan schrijven. En de combo drive moet van zeer goeie kwaliteit zijn en DVD's en CD's foutloos fikken.

ik hoor het wel;)

Verwijderd

Een los alu frontje van coolermaster kost ongeveer 11 euro.
Kan je gewoon een dvd rw uitzoeken,en deze er op plakken.
Heb zelf ook 2 van deze frontjes,in combinatie met een atc110 coolermaster kast.
Kijk eens op www.eynstein.nl of zo
Hoef je dus niet perse een alu dvd rw te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ken deze bezels wel, maar ik heb dus de stacker, en heb schrik dat als ik er bezels opplek dat de voorkant dan niet meer gelijk met mijn kast komt, want je plekt er 4mm dikke bezels op??? Of mis ik hier iets, mijn cdroms kunnen maar een bepaalde diepte erin geschoven worden en nu komen ze al gelijk met de voorkant snappie??

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 15:11:
Ja ik ken deze bezels wel, maar ik heb dus de stacker, en heb schrik dat als ik er bezels opplek dat de voorkant dan niet meer gelijk met mijn kast komt, want je plekt er 4mm dikke bezels op??? Of mis ik hier iets, mijn cdroms kunnen maar een bepaalde diepte erin geschoven worden en nu komen ze al gelijk met de voorkant snappie??
ik vat hem duidelijk, je kan mailen als je al een brander heb, naar de fabrikant van je brander of er een aluminium bezel is voor jouw type.
Dit heb ik gedaan voor mijn samsung brander en kreeg toen een zwart bezeltje. klikl klik en hij was toen zwart.. maar Aluminium k heb geen idee.. You Can Try

Verwijderd

Ik vind deze érg mooi.

Afbeeldingslocatie: http://www1.alternate.nl/prodpic/450x450/t/tqzl49.jpg

http://www1.alternate.nl/html/nodes_info/tqzl49.html

Er staat bij dat hij op iedere tower past maar als ik die bevestiging zo eens zie twijfel ik daar aan (daarom heb ik hem ook (nog) niet gekocht.

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:54

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Koop een witte plextor (708a of de 712 ) en een spuitbus met alu kleurige verf. haal de voorkant van de fikker af (het plastic gedeelte en maak het zelf).
voor een beetje tweaker, geen probleem.

heeft een kameraad van mij ook gedaan. is 10 minuten werk.
En ziet er goed uit.

Mr. T.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:43

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Volgens mij zijn de NEC DVD branders ook in het zilver verkrijgbaar bij Sallandautomatisering.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 15:17:
Ik vind deze érg mooi.

[afbeelding]

http://www1.alternate.nl/html/nodes_info/tqzl49.html

Er staat bij dat hij op iedere tower past maar als ik die bevestiging zo eens zie twijfel ik daar aan (daarom heb ik hem ook (nog) niet gekocht.
Goed lezen Dunne Hein

Voor CD-ROM/DVD-ROM-drives. Is te gebruiken bij iedere tower met een 5,25" bay. Alleen is het model van het frontje wel specifiek gemaakt voor Lian-Li towers.

Verwijderd

matinez schreef op 23 augustus 2004 @ 15:24:
[...]

Goed lezen Dunne Hein

Voor CD-ROM/DVD-ROM-drives. Is te gebruiken bij iedere tower met een 5,25" bay. Alleen is het model van het frontje wel specifiek gemaakt voor Lian-Li towers.
Dat stond er een tijdje terug nog niet bij. Die laatste zin dan.

Verwijderd

In alle coolermaster kasten die ik heb gehad kon je de cd/dvd roms gelijk zetten met de voorkant.Denk dat het bij jou ook moet kunnen.Kijk ff naar de schroefgaatjes,als deze ovaal zijn moet het gaan.
De msi brander heeft dus ook een frontje,weet alleen niet hoe dik het frontje is maar deze zal dan ook eventueel uitsteken als je niet kunt schuiven met de dvd rw
Als je een beetje handig bent zou je de gaatjes een beetje kunnen uitboren zodat alles netjes gelijk staat.
Maar normaal gesproken hoeft dat niet in een Coolermaster kast,ben alleen niet bekend met het binnenwerk van een stacker.
Succes ermee

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo'n tweaker, en als ik het zou verven dan zou het toch op geen ruk trekken:LOL: Dus show me some nice alu modellen van dvd combo drives en dan zoek ik het zo wel uit. Ik vind twee cdroms in mijn bak toch al zowiezo teveel, dus wil gewoon 1 combo brander en die mot dan aluminium zijn, less cablework is betere airflow;)

Alsook die dingetjes van coolermaster om op je drives te plakken, wel mijn broer heeft er zo gehad en na twee maand viel de hele zooi er al vanaf:(:( Krijg je van die vieze plekken op je cdspeler, no thnx, is gewoon rommel in mijn ogen. Geef mij maar een echte vaste bezel zonder plakrommel.

Verwijderd

Ik heb een CM Praetorian en 2dvd drives. Gewoon 2 van die coolermaster frontjes gekocht bij Eynstein.. Gewoon ff erop plakken en dan de dvd drive goed positioneren zodat het niet uitsteekt. Zal denk ik ook bij de stacker zo moeten zijn ..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 15:29:
In alle coolermaster kasten die ik heb gehad kon je de cd/dvd roms gelijk zetten met de voorkant.Denk dat het bij jou ook moet kunnen.Kijk ff naar de schroefgaatjes,als deze ovaal zijn moet het gaan.
De msi brander heeft dus ook een frontje,weet alleen niet hoe dik het frontje is maar deze zal dan ook eventueel uitsteken als je niet kunt schuiven met de dvd rw
Als je een beetje handig bent zou je de gaatjes een beetje kunnen uitboren zodat alles netjes gelijk staat.
Maar normaal gesproken hoeft dat niet in een Coolermaster kast,ben alleen niet bekend met het binnenwerk van een stacker.
Succes ermee
Heb ik al gechecked, de stacker heeft gaatjes die net gelijk vallen met de zijkant van de gaatjes op de cdrom, dus je hebt nada noppes speling, je kan dus niet dieper erin moven want de gaatjes zijn zeer klein:( Dit probleem heb ik dus ook aangegeven toen ik hier op tweakers mijn review geschreven heb van de stacker. Zoals de gaatjes nu zijn vallen al mijn cdroms gelijk met de voorkant, doe op de voorkant een bezeltje erop en ze steken gewoon uit, kan je niets aan veranderen.

Dus enige oplossing is een andere burner(die ik toch al van plan te kopen was omwille van het mindere kabelwerk, want heb nu een cd brander en DVD brander en wil gewoon 1 combo ding hebben). Mijn huidige MSI dvd brander die fikt gewone CDR's maar tegen 24x dus das ook wel kut, verkaufen die hap zeg ik dan:)
Pagina: 1