Toon posts:

DVD/DIVX player met 5.1 analoog uit??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze zoek ik dus tussen de brei aan spelers die aangeboden worden, zelden staat het duidelijk in de specs en ook zelden staat een afbeelding van de achterzijde vermeld.

Wie helpt me met suggesties??

:)

Verwijderd

je bedoelt 6 losse tulpjes? 1 digitaal uit is dan veel makkelijker toch? :?
Als je er 1 wilt met die 6 losse tulpen moet je volgens mij gewoon zoeken naar spelers met ingebouwde dd5.1 en dts decoders. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 14:24:
je bedoelt 6 losse tulpjes? 1 digitaal uit is dan veel makkelijker toch? :?
Als je er 1 wilt met die 6 losse tulpen moet je volgens mij gewoon zoeken naar spelers met ingebouwde dd5.1 en dts decoders. :)
1) Ja klopt

2) Dat is zo en dat is dus mijn vraag. Het verschil is zeer moeilijk te vinden.

Met één digitaal uit kan ik niet mijn analoge 5.1 speakersetje uit de voeten en die wil ik wel gebruiken dus :)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

De yamada DVX 6600 en de medion md7457 heeft dit :)

Allebei divx spelers, die medion heb ik zelf gekocht via een inkoopactie, dat hij die analoge 5.1 uitgang heeft heeft me overgehaald :) Want dat heb ik nodig voor mijn receiver :)

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 23 augustus 2004 @ 14:58:
De yamada DVX 6600 en de medion md7457 heeft dit :)

Allebei divx spelers, die medion heb ik zelf gekocht via een inkoopactie, dat hij die analoge 5.1 uitgang heeft heeft me overgehaald :) Want dat heb ik nodig voor mijn receiver :)
Weer een avond zoeken leert mij dat de SIGMATEK DVD/DivX -speler XM-300 Pro
met nieuwe Mediatek chip het ook heeft, te koop voor € 92.

De Medion heb ik inmiddels voor €69 gezien.....er zijn er nog meer dus wie interesse heeft.....

Ik zoek nog lekker verder, thanks iig! :)

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:17:
[...]

Weer een avond zoeken leert mij dat de SIGMATEK DVD/DivX -speler XM-300 Pro
met nieuwe Mediatek chip het ook heeft, te koop voor € 92.

De Medion heb ik inmiddels voor €69 gezien.....er zijn er nog meer dus wie interesse heeft.....

Ik zoek nog lekker verder, thanks iig! :)
Waar heb je die dingen gezien voor die prijs?

Verwijderd

Topicstarter
Peerke007 schreef op 24 augustus 2004 @ 23:08:
[...]

Waar heb je die dingen gezien voor die prijs?
Pixmania.nl voor de Sigmatek en 2ehands.nl onder zakelijke transacties de medion (nieuw)

Verwijderd

Topicstarter
Heb toch de Encore 2600 gekocht, omdat ie om de hoek te koop was. Strak uiterlijk, alle aansluitingen, inclusief 5.1 analoog en progressive scan...Slikt tot nu toe alles...

De remote is bud qua indeling maar what gives, je kijkt er films mee toch???

Tevreden dus..

Die Medions van 69 euri krijg ik niet te pakken, de kerel van de advertentie reageert niet op m'n mails.

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-12-2025
Ben ook op zoek naar een DivX player. Yamada, Philips, Medion al bekeken maar daar zie ik de subtitles niet zo zitten (OF word .srt ondersteunt of je krijgt grijze balken). Heeft iemand ervaring met deze speler ? Hoe is de firmware support ? En belangrijk : hoe zien de subs eruit als je DivX afspeelt ?

Als ik het goed heb begrepen heeft deze een nieuwere versie van de mediatek chip erin zitten. Klopt dat ? Dan zou ik dus verwachten dat het allemaal beter gaat kwa support voor de verschillende video formaten ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 01:35
Over die Medion loopt minimaal 1 groot topic :)

Overigens is deze speler (meende ik!) deze week weer te koop bij de Aldi, voor de genoemde 69 euro. Vanaf Woensdag was dat, dus als je geluk hebt zijn ze er nog...
Pagina: 1