Toon posts:

office 2000: agenda opslaan als webpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier windows 2000 servers met Citrix metaframe 1.8 en office 2000 standard geinstalleerd.

NU komt er een vraag of de agenda van office 2000 als webpagina kan worden geplubliseerd? Wanneer ik bij agenda op opslaan als webpagina klik, krijg ik de volgende melding:

"Als u uw agenda wilt opslaan als een webpagina, moet u eerst de wizard Publiseren op het web installeren. U installeert dit onderdeel als volgt: dubbelklik in het Configuratiescherm op het pictogram Software, selecteer Microsoft Internet Explorer, klik op de knop Toevoegen/verwijderen en voeg de wizard Publiceren op het web toe. U kunt de wizard ook downloaden vanaf de Microsoft-website Windows Update".

Teneerste: staat er onder add/remove software (ja wij hebben een engelse versie windows 2000) geen Microsoft Internet Explorer vermeld. Deze staat in add/remove windows component, en hier kan ik geen detail zien. Dus alles is geinstalleerd

Tentweede: op de windows update site kan ik niets vinden. Moet je een aparte Publiser installeren :?

Tenderde: wij draaien ook exchange 5.5 kan hier iets met agenda's worden gedaan :?

|:( Nog een andere vraag, hoe creeer je outlook toegang vanaf het web, naar de exchange server? Wat moet ik hiervoor doen/installeren? Iemand een documentje?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zo, keep it low on the smilies ;)

0. Engelse OS en Software ruled op een server (daar is dus niks vreemds aan)
1. Welke versie van IE heb je geinstalleerd? Bij een volledige setup, kan je die optie nl. aangeven.
2. Nee, maar waarschijnlijk heb je al een aangepaste installatie, waarin die optie (waarschijnlijk) niet is geinstalleerd.
3. [google=exchange 5.5 owa] :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]BtM909 schreef op 23 augustus 2004 @ 14:20:
Zo, keep it low on the smilies ;)

1. Welke versie van IE heb je geinstalleerd? Bij een volledige setup, kan je die optie nl. aangeven. --versie 6.0

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 14:24 ]