"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Verwijderd
Met Xpress kan je dat gewoon met het verbindingssymbool doen. Bij ID weet ik dat niet, maar vindt Xpress overigens veel praktischer werken,..klokop schreef op 23 augustus 2004 @ 14:11:
InDesign CS heeft de mogelijkheid om elementen aan guides en grids te laten 'plakken' ('snap to guides/grid')
Is het mogelijk om elementen aan frames te laten 'snappen'? Dus bijvoorbeeld een tekstframe aan een ander tekstframe te laten plakken? Zo nee, is er een ander manier om twee dergelijke elementen exact naast/boven elkaar te positioneren, anders dan het maken van 'guides'?
OMG!!!!!!!Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 14:14:
...maar vindt Xpress overigens veel praktischer werken,..
-> [rml]klokop in "[ InDesign] automatisch 'threaden'"[/rml]
Just chill
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 23-08-2004 14:22 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ok, ik overdrijf wellicht ietsjes.BtM909 schreef op 23 augustus 2004 @ 14:22:
[...]
Just chillBij je link staat een
-smilie erbij... En hierboven wordt toch normaal antwoord gegeven. Ker Plunk geeft alleen maar aan dat een aantal / hoop zaken praktischer zijn in Xpress
Maar:
- ik vraag duidelijk iets over InDesign;
- ik heb geen XPress;
- ik wil geen XPress;
- punt.
Toegegeven, het is lang geleden dat ik iets in XPress gedaan heb, maar tot nu toe vind ik ID ongeveer 16miljard keer prettiger werken dan XPress. Misschien komt het door windows, of doordat ik PhotoShop en Ill. gebruik, en door overeenkomsten (menu's, palletten, plaatsen van elementen in menu's) in Adobe-producenten beter met ID dan met XP overweg kan.
Het lijkt wel een vi / emacs oorlog...
Grappig dat die dingen die jij steeds vraagt weer niet handig zijn opgepakt in IDklokop schreef op 23 augustus 2004 @ 14:39:
Toegegeven, het is lang geleden dat ik iets in XPress gedaan heb, maar tot nu toe vind ik ID ongeveer 16miljard keer prettiger werken dan XPress. Misschien komt het door windows, of doordat ik PhotoShop en Ill. gebruik, en door overeenkomsten (menu's, palletten, plaatsen van elementen in menu's) in Adobe-producenten beter met ID dan met XP overweg kan.
Waarom zou je geen guides willen gebruiken ?
Zei spuit 11...
[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 23-08-2004 14:48 . Reden: alcoholpercentage ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
HmmjahBtM909 schreef op 23 augustus 2004 @ 14:44:
Grappig dat die dingen die jij steeds vraagt weer niet handig zijn opgepakt in ID
Ik vind het wel een optie, maar 'gewoon' frames aan elkaar snappen zou makkelijker zijn. Maar guides it is dus.
[ Voor 30% gewijzigd door klokop op 23-08-2004 15:04 ]