Toon posts:

Applicatie iconen niet zichtbaar in TS 2003 Sessie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij een bepaalde applicatie die op de console wel goed de iconen laat zien op onze Terminal server. Is binnen een sessie niet zichtbaar (Bijvoorbeeld + voor het uitklappen van een boomstructuur). Dit is niet bij alle iconen van de applicatie het geval.
Hoe krijg ik dit opgelost? Elke resolutie is geprobeerd.
Alvast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het is totaal niet duidelijk wat je nu precies bedoelt - welke iconen? Welke applicaties? Sinds wanneer heb je dit? Heb je dit op alle clients? Op alle servers? Op alle kleur-instellingen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor de vaagheid.
Op elke client is het probleem. Sinds dat ik de server heb geinstalleerd is dit het geval. Het gaat om een registratie pakket "Care4". Het gaat om bepaalde icoontjes binnen deze applicatie. Het uitklappen van de boomstructuur (het plusje + ) is niet zichtbaar. Het aanmaken van een nieuwe klant binnen de applicatie is geen icoon zichtbaar enz. (Totaal niet alle icoontjes dus). Bij elke kleur combinatie is dit uitgetest.
Ik hoop dat je hier meer mee kan?

Groeten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 14:09 ]

• Hoover
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09-2025
Vraag aan de verkoper, makers van het pakket of het via TS wel wordt ondersteund.
Niet alle progjes werken goed onder TS.

kneem maar als voorbeeld Exact. Altijd veel problemen mee gehad (Heb zelf op helpdesk Exact gezeten)