Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Windows File Sharing How To
Als je dit allemaal volgt, kan je voor ieder account een wachtwoord toewijzen, en volgens mij bedoel je hetzelfde hiermee, toch
Wellicht is het in de toekomst verstandig om te kijken in de How To's en FAQ van WOS
Als je dit allemaal volgt, kan je voor ieder account een wachtwoord toewijzen, en volgens mij bedoel je hetzelfde hiermee, toch
Wellicht is het in de toekomst verstandig om te kijken in de How To's en FAQ van WOS
I browse with Vivaldi
Ok, maar het simple file sharing is er dus beetje helaal uit in SP2?! Want dat vond ik iig wel verrekte handing, aangezien deze PC toch altijd deel uitmaakt van hetzelfde netwerkt.
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Als je uiterraad het vinkje weer terugplaatst is het simpele file sharing weer in gebruik, alleen dan heb je niet weer de keuze om een wachtwoord toe te passen, omdat je dan nu het volgende ziet:riezebosch schreef op 23 augustus 2004 @ 13:28:
maar het simple file sharing is er dus beetje helaal uit in SP2?!

Voor de rest - bij mijn weten - kun je zo geen wachtwoord instellen op de eenvoudige manier, wil je echter toch rechten of wachtwoorden gebruiken dan kom je weer terecht in de professionele manier, helaas
*ook hier gebruik ik SP2, maar wat ik nu afvraag is wat voor versie Windows XP gebruik je. Wellicht zit er verschil tussen Home & Professional. helaas heb ik voor Home editie geen antwoord
edit:
toevoeging
toevoeging
[ Voor 34% gewijzigd door rlkz op 23-10-2004 16:57 ]
I browse with Vivaldi
Verwijderd
Er zijn gewoon admin shares die standaard zijn hoor... daar kan je altijd heen connecten.... Losse dirs sharen is n00briezebosch schreef op 23 augustus 2004 @ 13:28:
Ok, maar het simple file sharing is er dus beetje helaal uit in SP2?! Want dat vond ik iig wel verrekte handing, aangezien deze PC toch altijd deel uitmaakt van hetzelfde netwerkt.
Haha, kan best n00b zijn. Maar voor zo'n thuisnetwerkje zoals hier (bij vriendin) werkt het prima. Ik gebruik WinXP Professional SP2 (tenminste, van de windowsupdate), en sinds ik die laatste udpates geïnstalleerd heb kan ik geen wachtwoord meer opgeven voor volledig toegang. Daarvoor kon het wél. Nu krijg ik dus zo'n schermpje zoals x86-based laat zien.
Dit schermpje zie ik ook met Windows XP Professional met SP1.x86-based schreef op 23 augustus 2004 @ 14:26:
[...]
Als je uiterraad het vinkje weer terugplaatst is het simpele file sharing weer in gebruik, alleen dan heb je niet weer de keuze om een wachtwoord toe te passen, omdat je dan nu het volgende ziet:
[afbeelding]
Voor de rest - bij mijn weten - kun je zo geen wachtwoord instellen op de eenvoudige manier, wil je echter toch rechten of wachtwoorden gebruiken dan kom je weer terecht in de professionele manier, helaas
*ook hier gebruik ik SP2, maar wat ik nu afvraag is wat voor versie Windows XP gebruik je. Wellicht zit er verschil tussen Home & Professional. helaas heb ik voor Home editie geen antwoord![]()
edit:
toevoeging
Ik kan dus ook geen wachtworod in stellen.
Wachtwoord instellen is iets van Windows 95 en 98. Afaik kan dit in Windows NT, 2000, XP en 2003 niet meer, maar moet je per user/groep toegang geven
Pagina: 1