Edit : Ik dacht dat het al duidelijk was, maar ik gebruik dus composite, geen s-video, daar heb ik geen kabels voor (zie foto's)
Ik heb het volgende probleem: als ik mijn tv op mijn geforce2 MX 100/200 aansluit via de tv out, krijg ik alleen maar zwart wit beeld.
Het rare is dat ik beneden op een andere (oudere) tv wel kleur krijg. Maar als ik de voodoo 3500TV tv out gebruik, krijg ik op mijn eigen tv wel kleur beeld
Ik heb gegoogled, geFAQ'ed, gezocht op GoT, maar nix kunnen vinden wat mijn probleem oploste.
Wat heb ik allemaal geprobeerd
Ik heb ook tvtool en tvCC2000 gedownload en geprobeerd. Met tvtool heb ik ook gewoon zwart wit beeld, en tvCC2000 werkt niet. Hij kan mijn tv out chip niet vinden, waarschijnlijk wordt die niet ondersteund.
Op mijn tv heb ik bij de videokanaal opties ook wat zitten rommelen, ik heb ntsc voor de grap eens op 1 gezet, ook nog op 2 (en dan de tv out uiteraard ook
) en het signal op RGB en ook op video. Maakte allemaal nix uit.
Specs:
AMD Duron 700
Asus A7V KT133
Geforce2 MX 100/200 , laatste detonator geinstalleerd
Windows 2000, laatste SP en patches
Ik heb een paar fotootjes gemaakt met mijn siemens m55, helaas zijn ze niet allemaal even scherp (het is vrij moeilijk om van dichtbij de zooi scherp te krijgen)
Kabel
Kabel aan scart blokje
Scart blokje (foto 1)
Scart blokje (foto 2)
Instellingen videokanaal op mijn tv
Voodoo 3500TV break out box
Als iemand weet waar het aan ligt, ik hoor het graag
Edit: Ik gebruik composite, geen s-video
Ik heb het volgende probleem: als ik mijn tv op mijn geforce2 MX 100/200 aansluit via de tv out, krijg ik alleen maar zwart wit beeld.
Het rare is dat ik beneden op een andere (oudere) tv wel kleur krijg. Maar als ik de voodoo 3500TV tv out gebruik, krijg ik op mijn eigen tv wel kleur beeld
Ik heb gegoogled, geFAQ'ed, gezocht op GoT, maar nix kunnen vinden wat mijn probleem oploste.
Wat heb ik allemaal geprobeerd
Het laatste punt# Check het tv-out signaal : moet op PAL staan in plaats van NTSC
# Gebruik het juiste videokanaal
# Gebruik de composite aansluiting (gele ingang)
# Weet je zeker dat je de juiste kabel gebruikt ?
# Zorg dat je verzadiging (saturation) goedstaat
gaat niet lukken, omdat mijn tv alleen een scart aansluiting heeft, geen composite of s-video.# Werk niet via een SCART-blok
Ik heb ook tvtool en tvCC2000 gedownload en geprobeerd. Met tvtool heb ik ook gewoon zwart wit beeld, en tvCC2000 werkt niet. Hij kan mijn tv out chip niet vinden, waarschijnlijk wordt die niet ondersteund.
Op mijn tv heb ik bij de videokanaal opties ook wat zitten rommelen, ik heb ntsc voor de grap eens op 1 gezet, ook nog op 2 (en dan de tv out uiteraard ook
Specs:
AMD Duron 700
Asus A7V KT133
Geforce2 MX 100/200 , laatste detonator geinstalleerd
Windows 2000, laatste SP en patches
Ik heb een paar fotootjes gemaakt met mijn siemens m55, helaas zijn ze niet allemaal even scherp (het is vrij moeilijk om van dichtbij de zooi scherp te krijgen)
Kabel
Kabel aan scart blokje
Scart blokje (foto 1)
Scart blokje (foto 2)
Instellingen videokanaal op mijn tv
Voodoo 3500TV break out box
Als iemand weet waar het aan ligt, ik hoor het graag
Edit: Ik gebruik composite, geen s-video
[ Voor 6% gewijzigd door Glacier op 23-08-2004 13:01 ]