Ik ben bezig om een Lotus Notes Database om te zetten naar webbased SQL. Dit doormiddel van C#.NET ASP.NET.
Ik ben al een heel eind, en misschien al wel de laatste hand aan het leggen aan dingen.
Maar nu van de ene op de andere dag worden sommige dingen niet meer gedaan.
Bijvoorbeeld als iemand een nieuwe werkbon maakt, en deze wil opslaan...
Maar als iemand een nieuwe klant aanmaakt en deze opslaat, werkt het wel...
Naar mijn weten is er bij die code niets aangepast, en werkt ie "spontaan" niet meer.
Ik zou eigenljik niet weten waar ik zou moeten zoeken, maar dit is de foutmelding die ik krijg (een gewone time-out)
Ik ben al een heel eind, en misschien al wel de laatste hand aan het leggen aan dingen.
Maar nu van de ene op de andere dag worden sommige dingen niet meer gedaan.
Bijvoorbeeld als iemand een nieuwe werkbon maakt, en deze wil opslaan...
Maar als iemand een nieuwe klant aanmaakt en deze opslaat, werkt het wel...
Naar mijn weten is er bij die code niets aangepast, en werkt ie "spontaan" niet meer.
Ik zou eigenljik niet weten waar ik zou moeten zoeken, maar dit is de foutmelding die ik krijg (een gewone time-out)
Volgens mij gaat het mis als ie gebruik gaat maken van die localhost1, maar dat is alleen maar gissenBeschrijving: Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Raadpleeg de stacktracering voor meer informatie over deze fout en de oorsprong ervan in de code.
Details van uitzondering: System.Net.WebException: Er is een time-out voor de bewerking opgetreden.
Fout in bron:
Regel 2831: [System.Web.Services.Protocols.SoapDocumentMethodAttribute("http://tempuri.org/DeleteWerkbon", RequestNamespace="http://tempuri.org/", ResponseNamespace="http://tempuri.org/", Use=System.Web.Services.Description.SoapBindingUse.Literal, ParameterStyle=System.Web.Services.Protocols.SoapParameterStyle.Wrapped)]
Regel 2832: public void DeleteWerkbon(int WerkbonID) {
Regel 2833: this.Invoke("DeleteWerkbon", new object[] {
Regel 2834: WerkbonID});
Regel 2835: }
Bronbestand: C:\Inetpub\wwwroot\DotNet\Web References\localhost1\Reference.cs Regel: 2833
Stacktracering:
[WebException: Er is een time-out voor de bewerking opgetreden.]
System.Web.Services.Protocols.WebClientProtocol.GetWebResponse(WebRequest request)
System.Web.Services.Protocols.HttpWebClientProtocol.GetWebResponse(WebRequest request)
System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.Invoke(String methodName, Object[] parameters)
DotNet.localhost1.dbConnection.DeleteWerkbon(Int32 WerkbonID) in C:\Inetpub\wwwroot\DotNet\Web References\localhost1\Reference.cs:2833
DotNet.Werkbon.imgVerwijder_Click(Object sender, ImageClickEventArgs e) in C:\Inetpub\wwwroot\DotNet\Werkbon.aspx.cs:343
System.Web.UI.WebControls.ImageButton.OnClick(ImageClickEventArgs e)
System.Web.UI.WebControls.ImageButton.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument)
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument)
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData)
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1277