Toon posts:

[Outlook 2000] Outlook balkje blijft "hangen" bij afsluiten*

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier in bedrijf een vaag probleempje. Bij sommige profielen blijft na het afsluiten van outlook dat balkje staan met: een ogenblijk. microsft outlook word afgesloten.
Het zit alleen in die profielen, als je namelijk met een ander profiel inlogd is het niet op die pc/laptop. En maakt ook niet uit waar je met die profielen inlogd.
Weet iemand hier een oplossing voor, behalve het profiel opnieuw aanmaken?

Het is zowel onder windows 2000 als onder xp met office 2000 sp3

Server waarmee outlook verbinding heeft is exchange 5.5

De gebruikers die er last van hebben zitten in zelfde groep, maar er zijn ook gebruikers uit die groep de er geen last van hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 15:09 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Blijft dit balkje lang staan ? Kan zijn dat Office gegevens weg moet schrijven. toevallig allemaal users met een grote mailbox?

Gebruik je Office met Exchange ? Welke versie hiervan? Meet je ook extra netwerkverkeer?

Zijn het specifieke users die deel uit maken van een bepaalde usergroup ? dus bepaalde GPO's denk ik dan even aan.

Ook is Outlook, tezamen met Exchange danwel zonder serverkant een software programma, en hoort dus in Software Algemeen thuis in plaats van Windows Operating Systems :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat blijft gewoon staan, je moet hem echt via taskmanager afsluiten.

Ja, met exchange server 5.5

Ja de gebruikers die er last van hebben zitten in zelfde groep, maar ook weer niet alle gerbuikers uit die groep hebben er last van.

Oeps, klopt ja. Kan iemand hem even verplaatsen voor mij? :)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
Wat u wil :) Ik zal het topic even verplaatsen naar software algemeen, wil je in het vervolg een topic verplaatsing aanvragen dan mag je daar dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif knopje voor gebruiken dan is de vraag niet zichbaar voor de rest van de bezoekers. :)

Trouwens zou je de topic start nog even willen aanpassen met alle informatie (zoals de exchange server). :)

[ Voor 15% gewijzigd door leon1e op 23-08-2004 11:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op 23 augustus 2004 @ 11:55:
Wat u wil :) Ik zal het topic even verplaatsen naar software algemeen, wil je in het vervolg een topic verplaatsing aanvragen dan mag je daar dit [afbeelding] knopje voor gebruiken dan is de vraag niet zichbaar voor de rest van de bezoekers. :)

Trouwens zou je de topic start nog even willen aanpassen met alle informatie (zoals de exchange server). :)
Ok, dankje voor het verplaatsen. Zal het volgende keer zo doen.

Heb het even toegevoegd.

Verwijderd

Is hier al een oplossing voor want hier blijft hij dus ook hangen.
Zelfde probleem en zelfde dingen dus exchancge 5.5 outlook 2000 met nieuwste updates. Zeer vaag probleem want je moet hem echt via ctrl+alt+del afsluiten.

weet niet of hoeveel heid berichten hier iets mee te maken heeft maar het is alleen in ons profiel en er zijn profielen met meer berichten en die sluiten wel gewoon af :S

Verwijderd

Heb je toevallig McAfee Virusscan 7.1.0 geinstalleerd?? Bij ons komt het regelmatig voor dat dit programma crasht waardoor outlook vast komt te zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 11:36 ]

Verwijderd

op meeste pcs wel. daar waar hij dus niet werkt Maar op een pc zonder viruscanner loopt hij ook vast (namelijk ook al geprobeerd) zelfs met norton loopt hij vast. Mc affee is dus die versie 7.1.0 met nieuwste updates en loopt echt zeer stabiel zonder vast te lopen.

Probleem blijft zich voordoen vandaar :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:45:
op meeste pcs wel. daar waar hij dus niet werkt Maar op een pc zonder viruscanner loopt hij ook vast (namelijk ook al geprobeerd) zelfs met norton loopt hij vast. Mc affee is dus die versie 7.1.0 met nieuwste updates en loopt echt zeer stabiel zonder vast te lopen.

Probleem blijft zich voordoen vandaar :(
Inmiddels op nog meer pc`s getest en maakt niks uit wat voor pc`s ik inlog hij blijft vastlopen tijdens het afsluiten
Pagina: 1