Ik heb hier tijdelijk een MZ-N710 minidisc speler liggen. Er is mij gevraagd om wat op minidisc opgenomen is op cd te branden. Er zit een USB aansluiting op, dus dat is lekker makkelijk...........Zou je denken. Sony beveiligd dat, het is blijkbaar niet mogelijk om iets dat je zelf op MD gezet hebt naar de pc te copieren.
Zijn er manieren om dit toch digitaal via USB tedoen (crack, o.i.d.?).
Ik ben ook al opzoek geweest naar een programma waarmee je langere tijd (max. 1,5 uur) audio kunt opnemen. Alles wat ik vind op internet heeft weer beperkingen omdat het shareware is (er zit bijvoorbeeld een begrenzing op max. samplerate of je kunt er niet langgenoeg mee opnemen).
Er moeten toch zeker wel gratis tools zijn waarmee ik wel 1,5 uur 128 Kbit/sec full stereo op kan nemen? Het zou helemaal mooi zijn als ik met dat programma de nummers ook nog eens kan knippen!!
(ff voor de duidelijkheid, het is geen materiaal waar copyright op zit!!)
Zijn er manieren om dit toch digitaal via USB tedoen (crack, o.i.d.?).
Ik ben ook al opzoek geweest naar een programma waarmee je langere tijd (max. 1,5 uur) audio kunt opnemen. Alles wat ik vind op internet heeft weer beperkingen omdat het shareware is (er zit bijvoorbeeld een begrenzing op max. samplerate of je kunt er niet langgenoeg mee opnemen).
Er moeten toch zeker wel gratis tools zijn waarmee ik wel 1,5 uur 128 Kbit/sec full stereo op kan nemen? Het zou helemaal mooi zijn als ik met dat programma de nummers ook nog eens kan knippen!!
(ff voor de duidelijkheid, het is geen materiaal waar copyright op zit!!)