Logitech UltraX Flat, Toets los, en nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 14:09

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Heb het plankje ong. 2 weken, en inneens merkte ik dat de ESC toets niet meer fijn tikte, ik d8, zal wel iets onder zitten, en net als mn laptop haal ik dan gewoon ff de toets los, en kijk ik wat eronder zit. Toets los geen probleem, maar hoe krijg ik hem er nu weer op? :X Het is een hele rare situatie, Je hebt 2 witte "dingetjes" (pics zal ik straks even posten, mn eigen cam zuigt in foto's maken van kleine dingen) en die moeten in de toets en op de plek waar de toets zit, maar ik ben nu al vanaf 9 uur ermee aan het kloten :(

Op de logitech site vind ik zelf ook niets ;(

Erg balen, fijn toetsenbordje, maar dit zuigt gewoon :'( Je moet je toetsen toch fatsoenlijk los kunnen halen om het ff schoon te maken, zonder 4 uur bezig te zijn om hem er weer op te krijgen, want in mijn ogen gaat dat niet zo 1-2-3.

Hopelijk heeft iemand een oplossing, en anders? RMA? Accepteren ze dat?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, V-toets kwam los bij het schoonmaken... iemand enig idee?

Verwijderd

ja, met iets duns het plastic framepje wat op de bodem vastzit omhoog houden en dan de toets erop klikken.
Heb meermaals meerdere toetsen losgehad om troep eronderuit te halen.
Geen probleem.
Zorg wel dat eerst alle haakjes op de bodem op z'n plak zitten, DAN pas de toets erop klikken.
Eerst de toets inhaken aan de bovenkant, dan het framepje omhoog houden en de onderkant erop klikken. Ik gebruik vaak een stomp keukenmes of platte dunne schroeven draaier.

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 12:54
Als ik een toets van mijn UltraX flat tobo afhaal en het er weer op wil zetten doe ik het volgende:

witte klapmechaniekje terug op het tobo monteren mbv pincet oid
toets erop drukken totdat je "klik" hoort

Heeft meerdere malen goed geholpen.

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
ik heb mijn spatiebalk nu los liggen maar diewilernietmeerop.iemandeentip?

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

alt + 255 ;)

das het zelfde als spatie :P

Greyh0und

• 418O2
jalekkerhandigmaardaarhebiknuweinigaan

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De spatiebalk heb ik ook pas losgehad. Vastklikken doe je door eerst het metalen beugeltje vast te haken, de spatiebalk recht op het toetsenbord te leggen en aan de randen te drukken totdat ie rondom vastgeklikt zit in die witte houdertjes.

🖥️ | 🚗

• 418O2
juah, ik dacht dat je hem helemaal in die dingetjes

blabla

gewoon veel kracht en dan zittie ook weer vast.. Merci

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 16:40

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik wil mijn Ultra-X ramplank ook eens schoon maken. En heb even geprobeerd om een toets los te trekken, maar voor me gevoel trok ik er al redelijk hard aan. Hoe maak je ze los? :X

Geluidswolk

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Nog iets harder trekken? :P
Probeer trouwens te voorkomen dat je toetsen lostrekt, ze zijn er niet echt voor bedoeld. Sinds ik m'n spatiebalk los heb gehad is deze wat ongevoeliger geworden, als ik aan de zijkant druk doet ie niks. Schoonmaken kun je beter doen met een kwast, een stofzuiger en/of een busje perslucht.

🖥️ | 🚗

• r0el
  • Niet online
Same here als bovenstaand; zorg dat dat 'wigje' wat onder de toets zit goed staat en je kan de toets er gewoon opklikken. Appeltje eitje, zo helft al losgehaald omdat er glassplinters tussen zaten :X
Pagina: 1