DJ schreef op 23 augustus 2004 @ 13:23:
heb je al gezocht bij Cisco of er een melding van is? Is de IOS versie die je draait nog wel goed? Ik bedoel, als een fout ontdekt wordt in een IOS versie dan wordt die versie 'deferred'. Dat betekend dat hij een fout bevat en dat het aan te raden is om te upgraden. Wellicht dat jullie met een 'deferred' versie van een IOS draaien.
Just a thought

Ja ik heb gezocht op cisco, maar daar staat niks bijzonders. Maar wat maakt de versie nu uit? Deze versie heeft altijd goed geopereerd.
De router doet het spontaan, hoe kan het dan volgens jouw in hemels naam een IOS-fout zijn? Het lijkt mij meer iets van een harware-foutje, een bitje dat steeds waardoor de router over z'n nek gaat.
Met deze post was het eigenlijk de bedoeling om te horen of dat er misschien bij iemand ook zoiets was gebeurd. Het gaat niet om een configuratiefout, of om een IOS fout. De configuratie veranderd zichzelf niet, en de IOS al helemaal niet. Dus de 1en en 0en blijven gewoon hetzelfde stromen over het bord, tenzij daar iets mis is. En als er daar dan iets mis is wat? Het geheugen, het bord, de proc? Dat is eigenlijk de vraag, heeft iemand daar ervaring mee.