Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA]Gebruikerservaringen MiTAC Mio 168

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat vanochtend eens rond te kijken naar een navigatie systeem voor in de auto.
Uiteraard met TomTom.

Nu kwam ik deze MiTAC Mio 168 tegen waar een GPS zat ingebouwd en best een goede prijs had.

Zijn er mensen die deze PDA hebben en mij kunnen vertellen of de GPS goed werkt en of dit een goede aankoop zou zijn?

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Ik heb er eens een geleend en mee rond gereden. Die gps werkt opzich goed, maar doordat hij in de pda zit heb je dus een probleem wanneer je een warmte werende voorruit hebt. Dan is de ontvangst behoorlijk slecht. Als je een normale voorruit hebt, of dat je de pda voor het tolgat in de warmte werende laag zet heeft hij goede ontvangst. Bij mij zit het tolgat echter uiterst linksboven in de ruit, en om daar nou de pda op te hangen. In dat soort gevallen is dus een losse gps echt beter. Het voordeel daarvan vind ik ook dat wanneer ik een nieuwe pda aan zou schaffen ik de gps kan blijven gebruiken.
Verder vind ik het een degelijk apparaat. De accuduur is niet al te lang, maar in de auto zou je hem aan kunnen sluiten op de sigarenaansteker en dan heb je daar uiteraard geen last van.

Somewhere in Europe...

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel, dat is iets om rekening mee te houden ja!

Mja moet nog ff afwachten wat voor 'n auto ik krijg, dus weet ook nog niet of daar warmte werende voorruit in zit.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hierover liep al 'n draadje :

Iemand ervaring met een Mio 168?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::