Help, het wil me niet lukken om de outlook instellingen voor exchange mee te geven tijdens een installatie van Office 2003 via een GPO. Office installeren is gewoon gelukt, maar als ik bijvoorbeeld de persoonlijke mappen niet installeer, hebi k ze toch als de installatie doorgevoerd is op de server. Ook de instellingen zijn niet doorgevoerd w.b.t. de Exchange server.
Ik heb:
- een administrative installation point aangemaakt.
- de ORK van Microsoft gebruikt, en een transform aangemaakt.
- geprobeerd de instellingen in een profile (.OPS) te vatten, en die mee te geven tijdens een installatie.
- ook een .PRF file gemaakt en die geprobeerd door te voeren.
- microsoft site gebruikt: http://www.microsoft.com/office/ork/2003/two/ch4/DepB02.htm en vele andere pagina's.
- de search gebruikt, maar niet het specifieke probleem met de outlook instellingen gevonden.
- google doorgespit.
Wat me vooral verbaasd is dat wat ik in de transform (.MST) aangeef, dat de "personal folders" niet geinstalleerd mogen worden, dat dat toch gebeurt. Hij voert dus wel de installatie zonder tussenkomst van de gebruiker uit, maar zodra je bij outlook komt, worden er allemaal nare gebruikers vragen gesteld.
Dus de aapassingen in de transform, OPS of PRF worden niet doorgevoerd als het gaat om instellingen binnen outlook.
Hopelijk kan iemand me weer wat op weg helpen, want ik kan me echt ff niks meer bedenken.
Ik heb:
- een administrative installation point aangemaakt.
- de ORK van Microsoft gebruikt, en een transform aangemaakt.
- geprobeerd de instellingen in een profile (.OPS) te vatten, en die mee te geven tijdens een installatie.
- ook een .PRF file gemaakt en die geprobeerd door te voeren.
- microsoft site gebruikt: http://www.microsoft.com/office/ork/2003/two/ch4/DepB02.htm en vele andere pagina's.
- de search gebruikt, maar niet het specifieke probleem met de outlook instellingen gevonden.
- google doorgespit.
Wat me vooral verbaasd is dat wat ik in de transform (.MST) aangeef, dat de "personal folders" niet geinstalleerd mogen worden, dat dat toch gebeurt. Hij voert dus wel de installatie zonder tussenkomst van de gebruiker uit, maar zodra je bij outlook komt, worden er allemaal nare gebruikers vragen gesteld.
Hopelijk kan iemand me weer wat op weg helpen, want ik kan me echt ff niks meer bedenken.