Toon posts:

[WIN2KSERVER] datum synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeiemorgen ,

wij (2 stagiares) hebben een probleem met de windows 2000 server hier,
het datum formaat op onze pdc is voor nieuw aangemaakte gebruikers aangegeven in de amerikaanse notatie (mm-dd-yyyy), nu moet dit gewoon nederlands worden, maar we kunnen niks vinden waardoor dit globaal ingesteld kan worden, zonder telkens alles met de hand te doen.

heeft iemand toevallig een oplossing voor ons probleem ?

:O

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De locatie instellingen in het configuratiescherm :) zou dit alvast in de image inbakken. zelf ben ik niet bekend met een policy, maar wellicht dat er iemand anders een oplossing weet :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Probeer het eens bij de landinstellingen op die pdc, maar ik verwacht niet dat jullie daarbij kunnen op een pdc..

Verder zie ik dat jij/jullie aardig nieuw zijn hier, zou je Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic ook nog even willen doornemen :).

[ Voor 41% gewijzigd door leon1e op 23-08-2004 09:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op 23 augustus 2004 @ 09:26:
Probeer het eens bij de landinstellingen op die pdc, maar ik verwacht niet dat jullie daarbij kunnen op een pdc..

Verder zie ik dat jij/jullie aardig nieuw zijn hier, zou je Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic ook nog even willen doornemen :).
we hebben wel toegang tot de pdc ;)

ja we zijn idd erg nieuw hier, nog bedankt voor de hulp iig

Verwijderd

en nu hopen dat er geen scripts lopen die afhankelijk zijn van die notatie... (aka vraag ff om je die zomaar mag wijzigen)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 13:30 ]

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
of je maakt een msi bestandje met de reg-tweak voor die land instellingen en zet die in je software distributie.... makkelijk, snel en altijd goed

Verwijderd

Topicstarter
beetje laat
maar bedankt voor de reacties
Pagina: 1