Toon posts:

ASP en Servlet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik en op zoek naar een hosting welke asp en servlet ondersteund en natuurlijk in Nederland.
Het gaat om een programmatje welke door een jongen voor ons is gemaakt en hij komt uit Amerika, maar daar willen wij niet de hosting hebben.
Het programmatje is bijna klaar, er komt nog een upload functie in en alle afbeeldingen die er nu staan zijn puur voor de test.
Wij zijn benieuwd naar jullie bevindingen hierover.
Het gaat om
www.chattle.com/shirtshop :+

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Ik heb ff gekeken, maar hij passt alleen maar variabelen (via ASP) door naar de <applet> </applet> tag toe. Weet je zeker dat je servlets nodig hebt? Want dit is gewoon een java-applet, die server-side draait. Dus als je alleen ASP zoekt, zou ik naar Interned Services gaan (www.is.nl).

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 20:54 schreef Peerke het volgende:
Ik heb ff gekeken, maar hij passt alleen maar variabelen (via ASP) door naar de <applet> </applet> tag toe. Weet je zeker dat je servlets nodig hebt? Want dit is gewoon een java-applet, die server-side draait. Dus als je alleen ASP zoekt, zou ik naar Interned Services gaan (www.is.nl).
De servlet draait wanneer er een tekst gekozen wordt.
Deze tekst wordt omgezet naar een transparante giffile, daar niet iedereen de lettertype heeft geinstalleerd en je daarom anders terug zal vallen op je default lettertype. Vandaar dat deze servlet speciaal is gemaakt voor ons.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Kijk eens op www.webhosters.nl , daar krijg je een mooi overzichtje, en daarin staat ook wie servlets ondersteunen :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2