Ik heb een probleempje met SP2.
Enige wat op mijn PC mee opstart is Norton Firewall 2003 (Engels) en Norton Antivirus 2004 (Nederlands) en MSN Messenger 6.2.
Sinds ik nu SP2 heb geinstalleerd, loopt bij het booten MSN vast (het icoontje begint eerst te flikkeren om te zeggen dat ie wil verbinden), NAV loopt ook vast en IE wilt niet openen (Firefox wil wel onmiddellijk beginnen, ook Outlook, Word... hebben er geen last van).
Na een minuut ongeveer komt er plots schijfactiviteit en dan start NAV en MSN wel...
Het lijkt dus alsof er gewacht wordt, ws omdat er iets hangt of vastloopt.
Wat ik al geprobeerd heb:
-NAV niet mee laten opstarten (Auto-protect uitzetten) --> zelfde effect.
-MSN niet mee laten opstarten --> zelfde effect.
-Security center uitzetten --> zelfde effect.
Zou het liggen aan die Nederlandse NAV? Daar is nog steeds geen WMI update voor te downloaden
Enige wat op mijn PC mee opstart is Norton Firewall 2003 (Engels) en Norton Antivirus 2004 (Nederlands) en MSN Messenger 6.2.
Sinds ik nu SP2 heb geinstalleerd, loopt bij het booten MSN vast (het icoontje begint eerst te flikkeren om te zeggen dat ie wil verbinden), NAV loopt ook vast en IE wilt niet openen (Firefox wil wel onmiddellijk beginnen, ook Outlook, Word... hebben er geen last van).
Na een minuut ongeveer komt er plots schijfactiviteit en dan start NAV en MSN wel...
Het lijkt dus alsof er gewacht wordt, ws omdat er iets hangt of vastloopt.
Wat ik al geprobeerd heb:
-NAV niet mee laten opstarten (Auto-protect uitzetten) --> zelfde effect.
-MSN niet mee laten opstarten --> zelfde effect.
-Security center uitzetten --> zelfde effect.
Zou het liggen aan die Nederlandse NAV? Daar is nog steeds geen WMI update voor te downloaden
Visit my new Blog!
www.Snowball.be