Aankondiging Fujitsu @Tweakers.net
Aankondiging Maxtor @Tweakers.net
Aankondiging Seagate @Tweakers.net
De enige schijf waarvan een aantal benchmarks gedaan zijn:
Fujistu MAT (voorlopige) Benchmarks
Het is nu toch alweer een aantal maanden geleden dat oa. Fujitsu, Seagate & Maxtor deze schijven aangekondigd hadden, dus ik zou graag willen weten hoe het ermee staat, de enige die in bv. de pricewatch staat is de Maxtor 10KV de rest is nog ver te zoeken, de prijs is trouwens veel hoger dan ik verwacht had, ik dacht dat ze misschien dezelfde prijzen zouden toepassen zoals bijvoorbeeld wat toen de 36GB versie kostte dat dat nu de 73GB versie zou kosten, omdat alle grotes verdubbeld zijn van de schijven maar dat is dus niet zo
zal ook wel zijn omdat ze nog zo nieuw zijn 
Maar hoe dan ook, Ik kan niet wachten om de nieuwe schijven van de 3 welbekende merken te verwelkomen
ik mag ook aannemen dat Femme zich dezer dagen hier wel mee bezighoudt, heb jij al iets vernomen van 1 van de fabrikanten? We horen er voor de rest ook nog zo weinig van.
Aankondiging Maxtor @Tweakers.net
Aankondiging Seagate @Tweakers.net
De enige schijf waarvan een aantal benchmarks gedaan zijn:
Fujistu MAT (voorlopige) Benchmarks
Het is nu toch alweer een aantal maanden geleden dat oa. Fujitsu, Seagate & Maxtor deze schijven aangekondigd hadden, dus ik zou graag willen weten hoe het ermee staat, de enige die in bv. de pricewatch staat is de Maxtor 10KV de rest is nog ver te zoeken, de prijs is trouwens veel hoger dan ik verwacht had, ik dacht dat ze misschien dezelfde prijzen zouden toepassen zoals bijvoorbeeld wat toen de 36GB versie kostte dat dat nu de 73GB versie zou kosten, omdat alle grotes verdubbeld zijn van de schijven maar dat is dus niet zo
Maar hoe dan ook, Ik kan niet wachten om de nieuwe schijven van de 3 welbekende merken te verwelkomen
[ Voor 3% gewijzigd door Lennieboy83 op 23-08-2004 01:13 ]