Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
Ik wil graag een Mp3 jukebox kopen (min. 4GB, max 20GB)
Nu vind ik die animatie-tjes die op geluid reageren altijd wel cool.
Bijvoorbeeld de VU-metertjes op het display van de Rio Karma.
Ik vroeg me af, of er meer mp3spelers zijn met dit soort animatie-tjes (metertjes, balkjes, oid, die reageren op de muziek)
Ik weet al dat Iriver het heeft op hun jukeboxen.

Maar hebben anderen het ook?

Edit: Even ter verduidelijking: ik laat mijn keuze, welke ik ga kopen, niet afhangen van of hij het wel of niet heeft, maar het speelt wel een beetje mee. En het gaat om jukeboxen van minimaal 4gb.

[ Voor 22% gewijzigd door eswa op 23-08-2004 00:53 ]

Verwijderd

Met de nieuwste firmware hebben de Xclef HD500 en 800 ook een VU-meter...
Ik heb zelf nog een oudere firmware versie, maar de mensen die al wel die nieuwe versie draaien zijn niet weg van die VU meter. (een MP3 speler is niet om naar te kijken maar om naar te luisteren weet je 8) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 10:14:
Met de nieuwste firmware hebben de Xclef HD500 en 800 ook een VU-meter...
Ik heb zelf nog een oudere firmware versie, maar de mensen die al wel die nieuwe versie draaien zijn niet weg van die VU meter. (een MP3 speler is niet om naar te kijken maar om naar te luisteren weet je 8) )
nouja.. tegenwoordig zijn ze wel om naar te kijken.
Kijk hier maar eens naar..
[rml][ MP3] EZAV EMP-400 Mini-Xen[/rml]

• eswa
Zijn er nog meer?
Bijvoorbeeld de Philips HDD100? Creative Zen (NX/Touch)?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Bij de iAudio M3(L) zie je het ook op de afstandsbediening.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

hoevaak kijk je daarnaar om eerlijk te zijn? :) Meestal zit zon ding in je zak. De eerste paar seconden heb je wel zoiets van 'hehe cool' maar zolang je er niet in kleur prachtige AVS animaties op te zien krijgt valt het allemaal wel tegen hoor ;) Kun je niet beter naar de 'belangrijke' specs van die apparaten kijken?

Ik heb zelf trouwens een hd500 (bevalt super) en de nieuwste fw heeft idd zo'n balkensetje maar zoals ik al zei: daar kijk ik niet naar. Titel en speelduur etc is veel belangrijker volgens mij :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• eswa
Ik zei ook al dat het niet heel belangrijk zal zijn voor me, en ik kijk heus wel naar de belangrijke specs voordat ik een speler koop, maar ik vind het altijd wel lollig. Dus ik vroeg me het alleen af.
Pagina: 1