Ik probeerde een filmpje gemaakt op een digitale camera te editen in Adobe Premiere. De camera had het opgeslagen als .mpg en dat heb ik ook zo op mijn HD gezet. Als ik het nu importeer in premiere speelt het beeld veel sneller af dan het hoort, het geluid is normaal. Ook vallen er kleine stukjes weg (dit is dan waarschijnlijk waardoor het sneller lijkt te gaan).
Ik heb gezocht voor mensen met hetzelfde probleem maar niets gevonden. Ik heb verschillende settings voor mijn project geprobeert maar dat maakte allemaal niets uit.
ik gebruik Adobe Premiere Pro v7.0
Volgens mplayer2.exe (media player dus) zijnde gebruikte filters in het filmpje:
Default DirectSound Device
Elecard MPEG2 Multiplexer
Ligos MPEG Audio Decoder
Ligos MPEG Video Decoder
Video Renderer
Als iemand weet wat er aan de hand is hoor ik het graag. Als iemand een programma weet waarin in kan resizen en encoden (en evt. een beetje editen, maar nu wil ik het vooral verkleinen en encoden) ben ik daar ook wel in geinteresseerd.
bij voorbaat dank.
Ik heb gezocht voor mensen met hetzelfde probleem maar niets gevonden. Ik heb verschillende settings voor mijn project geprobeert maar dat maakte allemaal niets uit.
ik gebruik Adobe Premiere Pro v7.0
Volgens mplayer2.exe (media player dus) zijnde gebruikte filters in het filmpje:
Default DirectSound Device
Elecard MPEG2 Multiplexer
Ligos MPEG Audio Decoder
Ligos MPEG Video Decoder
Video Renderer
Als iemand weet wat er aan de hand is hoor ik het graag. Als iemand een programma weet waarin in kan resizen en encoden (en evt. een beetje editen, maar nu wil ik het vooral verkleinen en encoden) ben ik daar ook wel in geinteresseerd.
bij voorbaat dank.