Toon posts:

taak plannen op de seconde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Weet iemand of er programma's zijn die op de seconde iets kunnen plannen. Ik heb er verschillende gedownload zoals:

VisualCron en PC Inspector task manager

maar die zijn niet goed genoeg omdat die niet kunnen plannen voor seconde nou ja niet goed genoeg of makkelijk genoeg. Met google zoeken is ook al niet wat en taak planner in de search wordt ook al niet wat.

Is er dus iemand die wel eens een programma heeft gezien of gehad die op de seconde een programma kon starten? alvast bedankt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 22:20 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
voor welk OS is het :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
oh eh het moet draaien op een windows systeem dus (98/2000/XP)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 22:20 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De XP utility 'schtasks.exe' kent in de create-tijd een secondes optie - heb je al gekeken ofdat die meegenomen wordt? :)

Verwijderd

Topicstarter
wauw.... ik wist niet van het bestaan van dat progje onder XP. Ik wist natuurlijk wel van de taakplanner zelf maar die (de GUI versie dus) hefft geen optie voor seconden. Ik zal het eens proberen al wordt het wl een lang durige comando invoer omdat ik graag voor ieder uur (24 dus) iets wil inplannen.......

als er dus nog iemand is die een ander programma weet mag het natuurlijk melden, maar dit is al een begin...bedankt..... _/-\o_