Toon posts:

Van PII 350 MHz naar Thunderbird 800 MHz?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt een mooie verbetering. De keus stond dan ook al zo'n beetje vast voor mij (ik wil een nieuwe processor, mobo en videokaart). Echter, een icq-er die een TB 800 MHz heeft, raadt mij nu aan om 'm juist niet te kopen vanwege stabiliteitsproblemen. Onverklaarbare vastlopers, blauwe schermen, games die het niet doen (Quake 3, Delta Force Land Warrior), spontane reboots (zelfs in W2k)... van dat soort ellende dus. Heeft één van jullie hier ervaring mee? En dan nog een vraag: als jullie op dit moment een nieuwe videokaart moesten kopen, welke werd het dan?

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Videokaart een GeForce2 MX, GeForce2 Pro, ATI Radeon. Zelf kiezen :) (normaal zou ik de VooDoo5-5K5 ook aangeraden hebben maar naar de overname door NVidia verwacht ik niet echt goede en regelmatige driversupport meer dus die niet meer)

en over die stabiliteits problemen.. Dat ligt niet aan de processor. Kan aan het moederbord liggen. Heeft die gast trouwens de Via 4in1 al geinstalld??

Ik zou trouwens een snellere Thunderbird kopen, want ze kosten geen reet meer.

Verwijderd

Gewoon TB kopen man een 900 of 1000 die is ook nie zo duur meer :) Ik zelf heb een Asus v7700 geforce 2 gts 32 mb ook leuk dingkie :)

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
nou ik heb een TB 800@1050 en ik heb er geen problemen mee, ik doe er alles mee, ik draai 3Dmark2000 en kwak3 en UT en Tomy Hawk 2 Pro skating, en nog wat zooi, ik heb mij systeem in september gekocht, en ik heb weinig hangers gehad.... zelfs niet win 98/ME en in windows 2000 al helemaal niet.......

Verwijderd

zelfde verhaal als mij. Ik had ook een PII350 en upgrade naar een PII 650. Mijn mobo ging kapot en ik dacht bekijk het maar k*t Pentium. kocht een nieuw moederboard (A7V) en gooide er een Duron 800 op. Nu draait hij op 1060Mhz lekker stabiel. Ikhad al een Geforce kaart en loopt helemaal lekker samen met de Duron. Verder zou ik ook een Geforce aanraden. Een GF2 dan. Een MX is goedkoop en lekker snel. Suc6 er mee!
AMD kicks ass... *D

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dat zijn de reacties waar ik op zat te wachten. :)
Mensen bedankt voor de reacties.
Pagina: 1