It's just a matter of time...
Vertel ons eerst eens even welke Windows versie je gebruikt (zie ook de Windows Operating Systems Policy)? 
Verder - meestal emuleren die oude matrix printertjes standaard commandsets (of kan je met dip switches ze in die emulatie mode zetten) - heb je een standaard Epson 8-nogwattes al eens geprobeerd?
Verder - meestal emuleren die oude matrix printertjes standaard commandsets (of kan je met dip switches ze in die emulatie mode zetten) - heb je een standaard Epson 8-nogwattes al eens geprobeerd?
Standaard Epson compatible 24 of 9 pins al geprobeerd
(onder windows xp/2000)
Twijfel dus ziet je printer er zo uit

Of is het de NEC P40 (klinkt aannemelijker, maar doet het ook goed met de Epson drivers
)
Twijfel dus ziet je printer er zo uit

Of is het de NEC P40 (klinkt aannemelijker, maar doet het ook goed met de Epson drivers
[ Voor 76% gewijzigd door aReaRe op 22-08-2004 22:54 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
de printer ziet er uit lijk op de bovenstaande foto, en ik beschik over Windows XP
Pas ik je topictitel nog eventjes aan
Standaard Epson compatible 24 of 9 pins al geprobeerdGregoryBE schreef op 22 augustus 2004 @ 23:07:
de printer ziet er uit lijk op de bovenstaande foto, en ik beschik over Windows XP
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Download de drivers op de Epson Website
Die probeerde ik ook al eens maar dit zonder success, wat ik jammer is aan deze printer dat hij niet gewoon op netvoeding kan werken maar dat je de batt moet opladen, dus waarschijnlijk zal hij in de vuilbak belanden...
Toch iedereen nog fel bedankt
Toch iedereen nog fel bedankt
Pagina: 1