Ola tweakers!
Met de search was precies dit probleem niet te achterhalen, vandaar dat ik jullie hulp nodig heb!
Ik heb 'n pc waarin een mobo zit met daarop een onboard geluidskaartje. Er heeft altijd een pci geluidskaart in gezeten, maar die heb ik eruit gehaald voor andere doeleinden.
Dus ik dacht, laat ik de onboard kaart eens aanzetten in de bios.
Ikke naar de bios toe, onboard legacy sound op enable gezet, daaronder kon ik ook nog een soundblaster enablen (?) maarja, ik dat ook maar aangezet.
Windows opgestart...
niets!
Ik zou toch verwachten dat er nieuwe hardware gevonden zou worden, maar nee.
Gekeken in apparaatbeheer, niet nieuws of raars ofzo.
Maf he? Is dat ding nou kapot? Kan toch haast niet?
Het gaat hier om een PIII 933 systeempje op een mobo waarvan ik het merk ff niet zou durven noemen, beetje el cheapo, geen asus of abit of iets.
Maar wel een award bios (die blauwe met gele letters 2 kolommen hoofdmenu
)
Iemand ideëen / tips om mij uit de brand te helpen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Met de search was precies dit probleem niet te achterhalen, vandaar dat ik jullie hulp nodig heb!
Ik heb 'n pc waarin een mobo zit met daarop een onboard geluidskaartje. Er heeft altijd een pci geluidskaart in gezeten, maar die heb ik eruit gehaald voor andere doeleinden.
Dus ik dacht, laat ik de onboard kaart eens aanzetten in de bios.
Ikke naar de bios toe, onboard legacy sound op enable gezet, daaronder kon ik ook nog een soundblaster enablen (?) maarja, ik dat ook maar aangezet.
Windows opgestart...
niets!
Ik zou toch verwachten dat er nieuwe hardware gevonden zou worden, maar nee.
Gekeken in apparaatbeheer, niet nieuws of raars ofzo.
Maf he? Is dat ding nou kapot? Kan toch haast niet?
Het gaat hier om een PIII 933 systeempje op een mobo waarvan ik het merk ff niet zou durven noemen, beetje el cheapo, geen asus of abit of iets.
Maar wel een award bios (die blauwe met gele letters 2 kolommen hoofdmenu
Iemand ideëen / tips om mij uit de brand te helpen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...