Toon posts:

kan geen mp3-audiobestand openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nummer How come van Eminem gedownload, maar kan niet afgespeeld worden. Ik dacht dat het aan dat ene nummer lag, dus heb ik een ander nummer van Eminem gedownload (ook How come). Dit nummer doet het ook niet. :( Als ik bij eigenschappen ga kijken van het nummer zelf word er geen codec aangegeven, maar wel waar het nummer in de computer staat. Het nummer is 5,44 MB. Wie kan mij helpen.

Alvast Bedankt :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk even bij Folder Options in je control panel. In een van de tabbladen kan je Kan je ons ook vertellen welk programma je gebruikt en welk os je gebruikt ? Je topicstart mist namelijk enkele van deze zaken ....

Windows Operating Systems - Policy zal je hier veel over uit kunnen leggen :)

Misschien is je topic beter op z'n plaats in Software Algemeen aangezien het om het niet juist functioneren van een audio-afspeelprogramma gaat. Kan je overigens wel .wma of andere mediabestanden afpelen ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Repson,

Welkom op GoT :)
Op deze manier kunnen we niet zo veel met je topic eigenlijk - we weten natuurlijk niet ofdat jouw 'gedownloade' muziek wel goed gedownload is - ook vertel je er niet bij welke Windows je gebruikt of welke MP3 speler - zodat het wat moeilijk is om je hier echt iets over te vertellen.

Ik ga eventjes je topic verplaatsen naar Software Algemeen omdat het iig niets met Windows te maken heeft :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:36
Heeft het mp3 bestand wel de extensie .mp3? Als je um met Kazaa hebt gedownload wil het nog wel eens dat hij de extensie .dat blijft houden...

Wat voor os heb je? Ik heb al eens met xp gehad dat ik ook geen mp3's kon openen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat de mp3 codec op 1 of andere manier is weg-geraakt. Dus een re-install van K-lite codec pack en ik het werkte weer...

[ Voor 25% gewijzigd door Westereen op 22-08-2004 20:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit nummer gedownload met Shareaza, ik probeer dit nummer af te spelen met windows media player. Ik heb Windows XP Pro Nederlands. Ik heb ook K-lite codec pack geinstalleerd.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:36
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:45:
Ik heb dit nummer gedownload met Shareaza, ik probeer dit nummer af te spelen met windows media player. Ik heb Windows XP Pro Nederlands. Ik heb ook K-lite codec pack geinstalleerd.
Re-install dat codec pack us. Al us een andere player zoals Winamp getest?

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je precies met os?
voor derest kan ik gewoon andere mp3's afspelen en wma ook, ik kan gewoon alles afspelen alleen dit nummer niet (How come van Eminem) ik heb er meerdere van gedownload.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
OS = Besturingssysteem :) Windows 2000, XP noem het maar op. Lijkt me dat het bestand toch gewoon corrupt is. Mp3 pro zou niet uit mogen maken ...

Mijn spoorwegfotografie

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:47:
wat bedoel je precies met os?
voor derest kan ik gewoon andere mp3's afspelen en wma ook, ik kan gewoon alles afspelen alleen dit nummer niet (How come van Eminem) ik heb er meerdere van gedownload.
hmm misschien een mp3 pro bestand? ik weet niet of de eerdere windows mediaspelers daar mee overweg kunnen, installeer dus een speler zoals winamp, foobar2000 etc. ;)
kazalite codec heeft btw alleen effect op het afspelen in kazaa zelf.

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Gewoon een andere (nieuwe) downen...

Hoe is het trouwens met andere mp3's? Kun je die ook niet afspelen?

[ Voor 60% gewijzigd door Double J op 22-08-2004 22:03 ]

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 19:20

DJTimo

Cuyoapart.mza

Probeer 'm eens te hernoemen naar *.zip en uit te pakken :?

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan gewoon andere mp3's afspelen alleen How Come van Eminem niet en ik heb ook meerdere gedownload. Ik heb hem ook ingepakt als zip. en weer uitgepakt, maar dat heeft niet geholpen. Ik ga nu winamp downloaden en installeren. ( maakt het niet uit als ik meerder spelers op de comp. installeer? Want ik heb nu gewoon wmp en ook quicktime en straks ook winamp.)

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 19:20

DJTimo

Cuyoapart.mza

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 11:47:
Ik kan gewoon andere mp3's afspelen alleen How Come van Eminem niet en ik heb ook meerdere gedownload. Ik heb hem ook ingepakt als zip. en weer uitgepakt, maar dat heeft niet geholpen. Ik ga nu winamp downloaden en installeren. ( maakt het niet uit als ik meerder spelers op de comp. installeer? Want ik heb nu gewoon wmp en ook quicktime en straks ook winamp.)
Dit werkt natuurlijk niet, omdat je naderhand weer dezelfde file hebt. Je moet 'm hernoemen. ;)

Het kan op zich geen kwaad als je meerdere players installeert, maar dingen als fileassociaties kunnen worden omgegooid, houdt daar rekening mee. Overigens denk ik niet dat dit nodig is, het ligt overduidelijk niet aan de software, maar hoogstwaarschijnlijk aan het bestand zelf. :)

edit: is het inmiddels niet makkelijker om een andere file van dit nummer te downloaden? Je bent nu veel te veel tijd kwijt aan dit soort ongein ;)

[ Voor 9% gewijzigd door DJTimo op 23-08-2004 12:01 ]

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 11:47:
Meerdere programma's maakt niet uit. Er zal er echter maar een als standaardspeler gedefinieerd kunnen worden.

Lijkt me toch een probleem met deze enkele mp3. De mp3pro plugin inmiddels al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mp3pro plugin geinstalleerd, maar het nummer doet het nog steeds niet. Heel erg raar allemaal. Maar als ik bij eigenschappen kijk zie ik verder geen gegevens zoals bitrate, aantal mb, audio-codec en ook geen speelduur. Hij geeft alleen een naam weer(How Come, Eminem). Ik denk toch dat het een nepnummer is, met alleen een hoeveelheid mb met voorderest niks erin. Gewoon genept. False corrupt nummer denk ik.

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Probeer het nummer nu eens te hernoemen naar zip en dan dit proberen uit te pakken?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het niet gewoon zo'n RIAA corrupt bestand? Die spelen met WinAmp meestal wel even maar bloepen daarna heel erg. Hoe WMP daarop reageert, weet ik niet.

De vakantie heeft alweer heimwee naar mij

Pagina: 1