Toon posts:

taakbalk outlook verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Haai.

K heb een vraagje voor een vriendin van me, ze is de taakbalk van outlook express kwijt, geen knoppen enzo meer (send etc.) weet iemand misschien hoe ze dat terug krijgt?

Ik ben meer Apple-ofiel..maar probeer voor haar een oplossing te vinden.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
view>layout>dan toolbar aanklikken

A wise man's life is based around fuck you

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

AlbertVos,

Ik zie dat dit je eerste topic is - welkom op GoT :)
Toen je je toenet registreerde op GoT heb je de Registratievoorwaarden en faq gelezen (en je bent er mee akkoord gegaan), en daarin staan een boel belangrijke regeltjes.

De drie meest belangrijke zal ik even opnoemen:
  • Probeer eerst zelf je probleem op te lossen. Zoek eens op Google en op GoT. Wat komt daar uit? Als het daarmee niet lukt, vertel dan wat je al geprobeerd hebt (eg: waar heb je al op gezocht) en neem dat op in je topic :)
  • Kies een goede topic titel die je probleem goed omschrijft. Dat heb jij tot op zekere hooge goed gedaan, maar jij hebt het over Outlook in je topic titel terwijl je in je topic het over Outlook Express hebt. Kompleet verschillende programma's. In ieder geval - let ook op dat je het goede forum kiest - lees hierover dus altijd even de forum policy.
  • Vertel helder en duidelijk wat je probleem is. Welke balk zijn weg? Heb je ze al aangeklikt in view? Welke Outlook Express versie? Welke Windows? Sinds wanneer zijn ze weg.
Ik ga je topic eventjes verplaatsen naar Software Algemeen - pas jij ej topic nog even aan? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen