Toon posts:

DVD foto + videoalbum

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een gebruiksvriendelijk programma waarmee ik een DVD-fotoalbum kan creëren voor .jpg bestanden en tevens .mpg filmpjes kan toevoegen.

Het moet mogelijk om via een menu (vergelijkbaar met het 'scenemenu' bij films) een bepaalde foto/video serie te kunnen openen om deze vervolgens te bekijken. Ik wil met knoppen dan door de foto's kunnen bladeren (dus geen slideshow met alles achter elkaar). Op dezelfde manier wil ik door de videobeelden kunnen bladeren. Natuurlijk moet ik bij de videobeelden een playmenu (start, pauze, stop etc.) hebben.

Het zou mooi zijn als ik de DVD zo kan indelen (met het menu):

+ Six Flags
+++++ Foto's
+++++ Videobeelden
+ Artis
+++++ Foto's
+++++ Videobeelden

Bestaat deze software (let s.v.p. op de combi foto en video)?
Welke software kunnen jullie aanraden, wat zijn jullie ervaringen hiermee?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 18:31 ]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Jij wilt een "echte" DVD maken, de meeste programma's kunnen alleen een fotoalbum of een filmpje erop zetten.... Als je film met foto's op een dvd wilt zetten zul je een dvd author programma moeten gebruiken, en die zijn meestal niet 123 gebruiks vriendelijk. Ik zelf gebruik DVDlab, die kan wat jij wilt...alleen zul je daar wel ff in moeten duiken, er is een 30 dagen versie te krijgen en handleidingen staan op hun site.
http://www.mediachance.com/dvdlab/
Als je de moeite neemt om met dit programma te werken kun je de mooiste DVD's maken, is echt de moeite waard.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:33
Ulead DVD creator SE kan dit volgens mij (ik twijfel of ik de goede naam heb) maar kijk even op www.ulead.com.

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 21:57
Ik vind dusver "Memories On TV" het beste. Muziek op achtergrond, filmpjes weergeven, volgens mij kan subcategorieen ook prima.