See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
ik geloof dat hij zo rond de 500 mb lag dus je zal er wat f moeten halen of een nieuwe HD kopen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
500 MB is de install van UT, niet de vrije ruimte die hij voor virtual memory wil gebruiken.
Als je UT op een andere schijf dan C hebt staan, kijk dan even of die niet stiekem vol is. Ik dacht dat het spel in zijn eigen dirs ook ergens iets met tijdelijke bestanden doet.
Zet anders je windows swapfile min en max gelijk, op 128 of 192 zou genoeg moeten zijn, volgens mij moet het dan rustig kunnen draaien.
Als je UT op een andere schijf dan C hebt staan, kijk dan even of die niet stiekem vol is. Ik dacht dat het spel in zijn eigen dirs ook ergens iets met tijdelijke bestanden doet.
Zet anders je windows swapfile min en max gelijk, op 128 of 192 zou genoeg moeten zijn, volgens mij moet het dan rustig kunnen draaien.
UT is er soms slordig mee (lekt volgens mij)
Heb poosje geleden tijdens stabiliteits test van pc UT 3 uur laten lopen met max alles (botjes only match/max skill)
Na 2.5 uur stond windows cleanup ineens op het scherm.. C: was vol.. C: had voor UT 770mb vrij!! Ga kijken, is m'n swapfile een massale 750 mb groot geworden!
Dit is trouwens de enigste keer dat ik dit ooit gehad heb..
Heb poosje geleden tijdens stabiliteits test van pc UT 3 uur laten lopen met max alles (botjes only match/max skill)
Na 2.5 uur stond windows cleanup ineens op het scherm.. C: was vol.. C: had voor UT 770mb vrij!! Ga kijken, is m'n swapfile een massale 750 mb groot geworden!
Dit is trouwens de enigste keer dat ik dit ooit gehad heb..
Gewoon overtollige troep verwijderen (zoals MS office
)
Fakir
Fakir
Of die collectie Twilights uit het raam gooien
.
Maak je swapfile wat groter...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Je swap file is gewoon te klein die moet je even groter maken....
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Pagina: 1