Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT: Ran out of virtual memory

Pagina: 1
Acties:

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Ik heb UT weer eens geinstalleerd, maar tot mijn grote verdriet weigert hij dienst omdat er niet meer voldoende ruimte op mijn C schijf zou zijn (Ran out of virtual memory). Nou weet ik niet hoeveel ruimte hij wil hebben, maar er is nog ruim 400MB vrij op mijn schijf. Tips?

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:09
ik geloof dat hij zo rond de 500 mb lag dus je zal er wat f moeten halen of een nieuwe HD kopen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
500 MB is de install van UT, niet de vrije ruimte die hij voor virtual memory wil gebruiken.

Als je UT op een andere schijf dan C hebt staan, kijk dan even of die niet stiekem vol is. Ik dacht dat het spel in zijn eigen dirs ook ergens iets met tijdelijke bestanden doet.

Zet anders je windows swapfile min en max gelijk, op 128 of 192 zou genoeg moeten zijn, volgens mij moet het dan rustig kunnen draaien.

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
UT is er soms slordig mee (lekt volgens mij)
Heb poosje geleden tijdens stabiliteits test van pc UT 3 uur laten lopen met max alles (botjes only match/max skill)

Na 2.5 uur stond windows cleanup ineens op het scherm.. C: was vol.. C: had voor UT 770mb vrij!! Ga kijken, is m'n swapfile een massale 750 mb groot geworden!

Dit is trouwens de enigste keer dat ik dit ooit gehad heb..

Verwijderd

Gewoon wat verwijderen

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Gewoon overtollige troep verwijderen (zoals MS office :) )

Fakir

Verwijderd

Of alles wat normaal onder C:\Windows staat...

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Of die collectie Twilights uit het raam gooien :).

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Maak je swapfile wat groter...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Je swap file is gewoon te klein die moet je even groter maken....

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1