[iPod mini] waar (direct) leverbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:10
Ik sta op het punt om een ipod mini aan te schaffen, helaas zie ik overal dat de ipod mini is uitverkocht en de site van apple geeft een levertijd van 4 weken in hun eigen shop op.

Zijn er nog wel winkels die iPod mini's op voorraad hebben (zowel online als 'normale' winkels) of moet ik echt 4 weken wachten tot dat ik er 1 krijg (bv ook als ik hem bestel in een winkel)?

Dus, heb je een winkel gezien die ze nog heeft of heb je andere tips om sneller aan een mini te komen, ik (en mischien anderen ook wel) hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijenkorf Utrecht heeft ze wonesdag binnen gekregen zo 4 grote dozen vol

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:10
de dixons webshop heeft alleen nog de paarse op voorraad de rest komt 9-3 weer binnen (volgns hun site).

ik denk dat het dus het beste is als ik gewoon de stad in ga en daar verschillende winkels langs ga om te kijken of ze te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 19:06
De apple winkel tegenover amsterdam centraal station had gisteren nog een behoorlijk aantal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de http://www.denieuwemacwinkel.nl/ in amsterdam zag er laatst ook nog 6 liggen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

bijna geen enkele winkel.. wij hadden wel een 3tal op voorraad..verder is nu alles op bestelling. Wordt relatief snel geleverd...

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 22 augustus 2004 @ 21:34:
bijna geen enkele winkel.. wij hadden wel een 3tal op voorraad..verder is nu alles op bestelling. Wordt relatief snel geleverd...
Wat is relatief snel? Ik heb hem bij dixons in de winkel besteld, en wacht morgen al drie weken.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mediamarkt in Hengelo had ze vorige week vrijdag iig nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wow... bij ons zou het met een weekje er wel moeten zijn (wij zijn onderdeel van dixons) het kan zijn dat er teveel word besteld en het dan niet meer aan te leveren is. dat is wel minder..

Ik neem aan dat je niet meer dan 50 euro heb aanbetaald trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 22 augustus 2004 @ 22:11:
wow... bij ons zou het met een weekje er wel moeten zijn (wij zijn onderdeel van dixons) het kan zijn dat er teveel word besteld en het dan niet meer aan te leveren is. dat is wel minder..

Ik neem aan dat je niet meer dan 50 euro heb aanbetaald trouwens?
Nee.. €25, maar ik baal er eigenlijk wel van.. wil em nu binnen twee weken hebben omdat ik dan op kamp ga. Weet jij of je de bestelling kunt annuleren en het aanbetaalde bedrag terug kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

vast wel.. ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen.. ik weet wel dat dixons moeilijker zijn dan ons... maar gewoon een beetje blijven pushen anders...ze zijn het geloof ik volgens hun voorwaarden ook verplicht te doen. Gewoon ff proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 22 augustus 2004 @ 22:18:
vast wel.. ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen.. ik weet wel dat dixons moeilijker zijn dan ons... maar gewoon een beetje blijven pushen anders...ze zijn het geloof ik volgens hun voorwaarden ook verplicht te doen. Gewoon ff proberen dan
oke, thnks, dan ga ik hard op zoek naar 'n ander adres en als ik er dan een heb cancel ik deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen met het zelfde probleem daarom vond ik iemand die de ipods heeft geimporteerd, ze zijn gesealed en dus nieuw en onder de verkoopprijs.
Betrouwbaar want bij de afhandeling verliep de communicatie erg goed en is inderdaad nieuw.

http://marktplaats.nl/mar...it1.x%3D0%26submit1.y%3D0

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
Je zou eens na moeten gaan op welke dag je plaatselijke dixons hun levering binnenkrijgt en dan sochtendsvroeg ff langsgaan. Heb ik ook gedaan, op vrijdagochtend naar een dixons in den haag gaan, ze hadden m net binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-10 14:19

NEK

sebasgrif schreef op 23 augustus 2004 @ 11:14:
Je zou eens na moeten gaan op welke dag je plaatselijke dixons hun levering binnenkrijgt en dan sochtendsvroeg ff langsgaan. Heb ik ook gedaan, op vrijdagochtend naar een dixons in den haag gaan, ze hadden m net binnen :)
Ze hebben bij Dixons op dit moment alleen de roze versie! Maar die heb je wel binnen 1 dag in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Ik zie geen nut in dit topic. Waar je een iPod kan kopen is algemeen bekend, en er is zoiets magisch als De Telefoon; aangezien wat nu verkrijgbaar is over een 2 dagen al uitverkocht kan zijn.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.