Toon posts:

Server instellen hotmail voor mobiel

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een Sony Ericson T610 en wil daar e-mail mee kunnen sturen maar dan moet je de e-mail server invullen van hotmail alleen die is te lang om in te vullen van "http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp" is dat. Weet iemand hoe ik dit wel kan doen?
alvast bedankt

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik denk dat jouw telefoon alleen kan zenden via SMTP, en die server van hotmail is dat zeker niet. Probeer gewoon de SMTP server van je Internet Provider, dat zou prima moeten werken. (in ieder geval beter dan die van Hotmail).

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Je kan dus wel verzenden want je kan pop en smtp instellen enzo

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 17:58

Yucko

One clown to rule them all !

<<never mind>>

[ Voor 89% gewijzigd door Yucko op 23-08-2004 22:35 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 22:26:
Je kan dus wel verzenden want je kan pop en smtp instellen enzo
Als je nu ook berichten leest van mensen die je proberen te helpen, dan had je geweten dat ik niet heb gezegd dat jouw telefoon geen e-mail kan verzenden. Ik heb wel gezegd dat hij dit niet via de HTTP gateway van Hotmail kan, en dat je dus eens een gewone SMTP server moet proberen. Die van je ISP zal sowieso altijd sneller zijn dan die van hotmail.

Trouwens: Als je het voorelkaar krijgt om je mail via hotmail te ontvangen op jouw telefoon, post dat dan vooral hier. Voor zover ik weet is POP3 access bij Hotmail nog altijd een betaalde dienst, en ik denk niet dat jouw telefoon het op een andere manier dan via pop3 of imap kan binnensleuren.

Succes :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
dawuss heeft inderdaad gelijk.

Jou telefoon ondersteund POP en SMTP protocollen. Aangezien Hotmail dat niet aanbied bij de gratis abonnementen, gaat het niet werken.

Hotmail heeft een webmail dienst, en (mishchien!) een WAP versie daarvan. Mischien dat je telefoon dat aankan?
Anyway, dat is prima zelf uit te zoeken: Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.