Na wat lezen hier op GoT en na veel aarzelen heb ik toch maar m'n koelblokje van m'n 2400+ gehaalt om te polijsten. Het ging perfect
. Heel voorzichtig terug gezet, aangesloten en aangezet. Geen beeld en na 3 seconden sloeg hij af. Daarna met veel moeite weer aangekregen en weer een seconde of 3 a 4...
Met een andere voeding bleef hij een seconde of 7 aan. Verder geen piepjes, geen beeld, helemaal niks...
Ik dacht; shit wat kan dat toch zijn
Dus ik kijk schuin langs m'n moederbord, staat m'n koelblok helemaal scheef.. Verkeerd om gemonteerd
Verder geen corecrush of brandvlekken, dus ik denk op hoop van zege terugzetten.. Maar weer hetzelfde probleem..
Terug naar Gistron, hebben ze hem daar getest en doorgemeten, blijkt hij nog te werken
Thuis dus weer (goed) erin gezet maar weer geen beeld of gepiep. Wel bleef hij gewoon aan en werd m'n koelblok warm...
Ander geheugen, andere videokaart en alle andere hardware eruit maar nogsteeds geen verbetering.
Kan m'n mobo het dan begeven omdat ik m'n cpukoelblok verkeerd heb geinstalleerd?
Specs:
-Amd Athlon XP 2400+
-ECS K7s5a pro
-256mb sdram m-tech
-GF4 Ti4200 128mb
-20 + 40gb maxtor
-el cheapo kast met el cheapo 300 watt voeding
Met een andere voeding bleef hij een seconde of 7 aan. Verder geen piepjes, geen beeld, helemaal niks...
Ik dacht; shit wat kan dat toch zijn
Verder geen corecrush of brandvlekken, dus ik denk op hoop van zege terugzetten.. Maar weer hetzelfde probleem..
Terug naar Gistron, hebben ze hem daar getest en doorgemeten, blijkt hij nog te werken
Thuis dus weer (goed) erin gezet maar weer geen beeld of gepiep. Wel bleef hij gewoon aan en werd m'n koelblok warm...
Ander geheugen, andere videokaart en alle andere hardware eruit maar nogsteeds geen verbetering.
Kan m'n mobo het dan begeven omdat ik m'n cpukoelblok verkeerd heb geinstalleerd?
Specs:
-Amd Athlon XP 2400+
-ECS K7s5a pro
-256mb sdram m-tech
-GF4 Ti4200 128mb
-20 + 40gb maxtor
-el cheapo kast met el cheapo 300 watt voeding
[ Voor 3% gewijzigd door Vermicellisoep op 22-08-2004 16:58 ]
Nooooh! Stahp!