hoi
eerst mijn specs: http://specs.tweak.to/7192
willekeurig, wanneer ik ff niks doe met mijn pc ( kan ook toeval zijn, bijv wanneer ik net klep van kast van pc dichtdoe, wanneer ik net ff 5 min aan de telefoon ben, of snachts , als hij staat te downloaden, dan reset hij ineensen wanneer hij klaar is met je account opstarten zegt ie: Windows is herstelt van een Ernstige fout.
daarna kan je gewoon verder werken
Progs die dan aan staan (ongeveer)
-Mcafee Viruscan
-Newsleecher 1.0 beta 30
-UltraVNC Server
-Spam Inspector 4
-ATI Resolutie tool
-DU Meter
-mischien MSN 6.2 ( niet altijd dus)
ik heb geen flauw idee waar het aan ligt, heb het nog nooit eerder gehad ( zo erg iig)
geen Hardware veranderd de laatste weken/maanden, alleen een nieuwe schijf, ( 120 GB, was RMA, en heb een nieuwe teruggehad
daar heb ik dus een fresh windows install op gegooid ( MBV Unattended XP CD)
en ongeveer sinds toen heb ik van die fouten
zou het kunnen liggen aan een rotte HD? of ide controller op hd ofzo?
thnx!
eerst mijn specs: http://specs.tweak.to/7192
willekeurig, wanneer ik ff niks doe met mijn pc ( kan ook toeval zijn, bijv wanneer ik net klep van kast van pc dichtdoe, wanneer ik net ff 5 min aan de telefoon ben, of snachts , als hij staat te downloaden, dan reset hij ineensen wanneer hij klaar is met je account opstarten zegt ie: Windows is herstelt van een Ernstige fout.
daarna kan je gewoon verder werken
Progs die dan aan staan (ongeveer)
-Mcafee Viruscan
-Newsleecher 1.0 beta 30
-UltraVNC Server
-Spam Inspector 4
-ATI Resolutie tool
-DU Meter
-mischien MSN 6.2 ( niet altijd dus)
ik heb geen flauw idee waar het aan ligt, heb het nog nooit eerder gehad ( zo erg iig)
geen Hardware veranderd de laatste weken/maanden, alleen een nieuwe schijf, ( 120 GB, was RMA, en heb een nieuwe teruggehad
daar heb ik dus een fresh windows install op gegooid ( MBV Unattended XP CD)
en ongeveer sinds toen heb ik van die fouten
zou het kunnen liggen aan een rotte HD? of ide controller op hd ofzo?
thnx!
Met Vriendelijke Groet,