Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een Bluetrek G2 headsetje gekregen uit Hong Kong.
Mijn nokia 6600 vind hem gewoon, maar ik zie maar een paar seconden een rood balletje tussen haakjes staan (.) (zoiets) en daarna nix meer. Ik krijg ook gelijk de melding, Bluetooth profiel niet ondersteunt door bluetrek G2. Wat heeft dat te betekenen? Ik heb al op verschillende sites en forum gekeken maar ben dit probleem nog niet tegen gekomen.

De headset doet het gewoon, ik hoor piepjes als ik hem aanzet. hij knippert nu ook een blauw lichtje.

In mijn telefoon staat ingesteld: Geautoriseerd, waarneembaar en bluetooth aan uiteraard.

Bij Instellingen toebehoren kan ik ook nog wat instellen maar dat heeft ook geen baat gehad:
Hoofdtelefoon: Actief profiel, Autom. antwoord uit
Handsfree: Actief profiel, Autom. antwoord aan

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Zou het kunnen liggen dat het apparaatje uit Hong Kong komt? Het lijkt mij niet namelijk, want daar worden ze ook gemaakt.

Verwijderd

Dit kon beter in het Nokia 6600 topic :)

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 14:53
nokia houd zijn eigen bluetooth standaard er op na. Nokia ondersteund wel bluetooth, maar alleen nokia bluetooth accecoires, en vice versa. Nokia bluetooth accesoires ondersteunen wel bluetooth, maar alleen nokia telefoon bluetooth. Erg irritant kan ik je vertellen.

[ Voor 5% gewijzigd door justice strike op 22-08-2004 23:43 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 08:05
justice_strike schreef op 22 augustus 2004 @ 21:56:
nokia houd zijn eigen bleutooth standaard er op na. Nokia ondersteund wel bleutooth, maar alleen nokia bleutooth accecoires, en vice versa. Nokia bleutooth accesoires ondersteunen wel bleutooth, maar alleen nokia telefoon bleutooth. Erg irritant kan ik je vertellen.
BT communicatie tussen een SE K700i en een Nokia 3650 is geen probleem hoor

• justice strike
visite kaartjes doorsturen ja :) maar de k700 is natuurlijk geen accesoire voor een nokia telefoon of wel soms :)

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:56
justice_strike schreef op 22 augustus 2004 @ 21:56:
nokia houd zijn eigen bleuuetooth standaard er op na. Nokia ondersteund wel bleuuetooth, maar alleen nokia bleuuetooth accecoires, en vice versa. Nokia bleuuetooth accesoires ondersteunen wel bleuuetooth, maar alleen nokia telefoon bleuuetooth. Erg irritant kan ik je vertellen.
... Kleine correctie... :+

Lekker!

• justice strike
ik doe het in iedergeval consequent :P

(inderdaad maak vaak die vaud)

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 20:03

Hero

Duck power!

Jullie denken dat het niet gaat werken, de 6600 en de BluetrekG2? Zou wel vervelend zijn, ik overweeg ook de BluetrekG2 bij m'n 6600 te kopen.
Heeft iemand trouwens ervaring met een Nokia (6600?) en een SonyEricsson BT headset? Werkt dat wel?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• justice strike
alleen nokia headsets werken me nokia telefoons. (zover ik weet althans, nokia houdt er namelijk zijn eigen standaard op na, zou me niet verbazen dat het bij de 6600 ook zo is)

Verwijderd

Topicstarter
justice_strike schreef op 23 augustus 2004 @ 00:41:
alleen nokia headsets werken me nokia telefoons. (zover ik weet althans, nokia houdt er namelijk zijn eigen standaard op na, zou me niet verbazen dat het bij de 6600 ook zo is)
Bedankt allemaal voor jullie reactie, helaas kom ik er niet veel verder mee.
Ik snap niet dat bluetrek dan op hun site zet dat ze het wel ondersteunen
http://www.bluetrek.com/bluetrekG2/bluetrekG2_comp_nokia.htm

Het lijkt mij zeer onlogisch dat ze het niet ondersteunen namelijk.
Pagina: 1