Ik heb hier thuis een goedwerkend(bijna dan) netwerkje liggen, met daarop 2 xp bakken 1 2K laptop en sinds kort een NT4.0 laptopje. Nou wil ik graag de laserjet 2100 die op een xp bak geïnstalleerd staat gebruiken op alle pc's. Dat vormt allemaal niet zo'n probleem bij de andere xp bak en de 2k bak, maar op de NT4.0 laptop wil t allemaal niet zo. Ik kan via t netwerk gewoon de xp bak benaderen en de printer zien, maar zodra ik hem wil installeren vraagt ie om een driver, ik dus de driver gedownload van de HP site, .inf file geselecteerd maar dan zegt NT: Printer Driver Setup Error: Printer driver is unknown.
Ach kleinigheidje blijf je altijd houden dus ik wil de printerdriver voor nt op de xp bak installeren zodat ik op die laptop geen driver hoef te installeren. En als ik daar dan bij additional printer drivers NT4 aanvink en hetzelfde .inf bestand weer opzoek, dan krijg ik dezelfde melding in XP.
Het probleem ligt ook niet bij de driver want als ik hetzelfde trucje met mn HP Deskjet 940c probeer heb ik hetzelfde probleem.
Iemand ideeën?
Ach kleinigheidje blijf je altijd houden dus ik wil de printerdriver voor nt op de xp bak installeren zodat ik op die laptop geen driver hoef te installeren. En als ik daar dan bij additional printer drivers NT4 aanvink en hetzelfde .inf bestand weer opzoek, dan krijg ik dezelfde melding in XP.
Het probleem ligt ook niet bij de driver want als ik hetzelfde trucje met mn HP Deskjet 940c probeer heb ik hetzelfde probleem.
Iemand ideeën?