Toon posts:

Medion Ati Radeon 9600XT Dual screen + TV-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Medion Ati Radeon 9600XT kaar (dat is de van de aldi...). Ik maak gebruik van dual screen (al een tijd, kan echt niet meer zonder) er hangt nu een Dell 19 inch monitor aan en een 15 inch Compaq monitor. Werkt prima, maar nu wil ik ook nog een tv aan die kaart hangen zodat ik MediaPortal op m'n tv kan gooien..

De tv sluit ik via tulp kabel aan op de tv-out, dan ga ik naar de ati instellingen maar het lukt me gewoon niet. Als ik de tv aanvink, springt ie van de 2de monitor af.

Weet iemand de oplossing, zodat ik alles gewoon aan de gang kan krijgen.

Alvast bedankt.

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 13:00
Deze kaart heeft ondersteuning voor 2 beeldschermen tegelijk. 2x CRT + 1x TV gaat dus helaas niet..

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 15:04:
De tv sluit ik via tulp kabel aan op de tv-out, dan ga ik naar de ati instellingen maar het lukt me gewoon niet. Als ik de tv aanvink, springt ie van de 2de monitor af.

Weet iemand de oplossing, zodat ik alles gewoon aan de gang kan krijgen.
.
momenteel heeft noch ati, noch nvidia een kaart waarmee je meer dan 2 schermen kan aansturen... matrox heeft wel zulke kaarten.

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Topicstarter
bogy schreef op 22 augustus 2004 @ 15:08:
[...]

momenteel heeft noch ati, noch nvidia een kaart waarmee je meer dan 2 schermen kan aansturen... matrox heeft wel zulke kaarten.
Shit nou jah iig bedankt voor je reactie